El~PisToLeRo
Üye
Acaba rica etsem bir mesajımı okuyup cevaplandırır mısınız?
Bilemiyorum da yaşım 16 ona göre.![]()
anlasıldı hünkarım Murat hocam bekletmeyin hünkarımı

Acaba rica etsem bir mesajımı okuyup cevaplandırır mısınız?
Bilemiyorum da yaşım 16 ona göre.![]()
anlasıldı hünkarım 
anlasıldı hünkarım
Murat hocam bekletmeyin hünkarımı![]()

işlemcisi 800 mhz Qualcomm dur
Bilemiyorum da yaşım 16 ona göre.![]()

hünkarım senin yaş harbiden 16 mı?![]()
Grafik işlemcisini sormuştum da...
Turkcell T30 olması beklenen Huawei Honor teknik özellikleri;
İşletim Sistemi: Android 2.3.5 (Turkcell T30'un Android 4.0 olması bekleniyor)
İşlemci: 1.4 GHz MSM8255T Snapdragon
Grafik: Adreno 205
Bellek: 512 MB DDR2 RAM
Depolama: 4 GB dahili, 32 GB microSD desteği
Ekran: 4.0 inç, 854 x 480 piksel çözünürlüklü 16:9 ekran
Kamera: 8 MP, oto-fokuslu, LED flaşlı, HDR kamera. 720p 30 FPS video kayıt özelliği.
T30 T21 diye geldigine göre islemci beklenen gibi olmasada adreno 205 dogrudur bence çünkü 205 den altı kaldırmaz bu sistemi![]()
Üstüne ICS ve Sense 4 var.
Ben de öyle tahmin ediyorum ama sonuçta Htc Desire C Adreno 200le çalışıyor.Üstüne ICS ve Sense 4 var.
![]()
Adobe flash destegi de var diyo Desire C de.
WuhuuAdobe flash destegi de var diyo Desire C de.
600 mhz islemcisi var destege bakın böyle bi olay görmedim simdiye kadar
Bilmiyorum yeni öğrendim flashı.
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Android OS, v4.0 (Ice Cream Sandwich) |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Qualcomm Snapdragon |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 600 MHz |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Accelerometer, proximity |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| SMS (threaded view), MMS, Email, Push Email |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| HTML, Adobe Flash |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| TBD |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Yes, with A-GPS support |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Yes, via Java MIDP emulator |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Polar White, Stealth Black, Flamenco Red |
| - SNS integration - MP4/H.263/H.264/WMV player - MP3/eAAC+/WMA/WAV player - Google Search, Maps, Gmail, YouTube, Calendar, Google Talk - Organizer - Document viewer - Voice memo/dial - Predictive text input |
bunu alacağıma galaxy ace alırım![]()

Hahaha ace' den daha iyi olduğu kesin...bunu alacağıma galaxy ace alırım![]()
Harbiden iyiymiş ya Turkcell işi bilio arkadaş.Ama yine kamerada flaş yok :P
- - - Eklendi - - -
Hahaha ace' den daha iyi olduğu kesin...

Ne alaka canahmetSenin flasha ihtiyaç duyduğunu sanmıyorum Ali.![]()
herkes in ihtiyacı olur...Hafif karanlık bir odada bile kameralar gözümüzden daha karanlık gösterir...Ne alaka canahmetherkes in ihtiyacı olur...Hafif karanlık bir odada bile kameralar gözümüzden daha karanlık gösterir...
8 yıldır sektördeyim ama telefonda flaş arayanları hala anlayamıyorum... Telefonun sanki kamera yada fotoğraf makinesimi ki flaş arıyorsun hangi cihaz olursa olsun flaş 1 mt önünü aydınlatmıyorki istiyorsun. Telefondaki kameranın amacı fotoğraf makinesi görevi görmek değil ki; sadece sürekli yanında olduğu için işe yarayan bişey o anı ölümsüzleştirmek adına bence başka bir amacı yok gerçekten fotoğraf çekeceksen yanına kaliteli bir fotoğraf makinesi alacaksın dostum...
Ne alaka canahmetherkes in ihtiyacı olur...Hafif karanlık bir odada bile kameralar gözümüzden daha karanlık gösterir...
Sen 5 mpix'e mi istiyorsun?
