Turkcell T21 MaxiPLUS 5 Geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar



murat_83

murat_83

Üye
işlemcisi 800 mhz Qualcomm dur
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Grafik işlemcisini sormuştum da...

Turkcell T30 olması beklenen Huawei Honor teknik özellikleri;
İşletim Sistemi: Android 2.3.5 (Turkcell T30'un Android 4.0 olması bekleniyor)
İşlemci: 1.4 GHz MSM8255T Snapdragon
Grafik: Adreno 205
Bellek: 512 MB DDR2 RAM
Depolama: 4 GB dahili, 32 GB microSD desteği
Ekran: 4.0 inç, 854 x 480 piksel çözünürlüklü 16:9 ekran
Kamera: 8 MP, oto-fokuslu, LED flaşlı, HDR kamera. 720p 30 FPS video kayıt özelliği.




T30 T21 diye geldigine göre islemci beklenen gibi olmasada adreno 205 dogrudur bence çünkü 205 den altı kaldırmaz bu sistemi :oke:
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
T30 T21 diye geldigine göre islemci beklenen gibi olmasada adreno 205 dogrudur bence çünkü 205 den altı kaldırmaz bu sistemi :oke:

Ben de öyle tahmin ediyorum ama sonuçta Htc Desire C Adreno 200le çalışıyor.:DÜstüne ICS ve Sense 4 var.:D
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ben de öyle tahmin ediyorum ama sonuçta Htc Desire C Adreno 200le çalışıyor.:DÜstüne ICS ve Sense 4 var.:D

Wuhuu :aha: Adobe flash destegi de var diyo Desire C de.
600 mhz islemcisi var destege bakın böyle bi olay görmedim simdiye kadar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Bilmiyorum yeni öğrendim flashı.


Android OS, v4.0 (Ice Cream Sandwich)
Qualcomm Snapdragon
600 MHz
Accelerometer, proximity
SMS (threaded view), MMS, Email, Push Email
HTML, Adobe Flash
TBD
Yes, with A-GPS support
Yes, via Java MIDP emulator
Polar White, Stealth Black, Flamenco Red
- SNS integration
- MP4/H.263/H.264/WMV player
- MP3/eAAC+/WMA/WAV player
- Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk
- Organizer
- Document viewer
- Voice memo/dial
- Predictive text input
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[video=youtube;pukbT44DPyI]http://www.youtube.com/watch?v=pukbT44DPyI&feature=player_embedded#t=0s[/video]
 
-Emre

-Emre

Üye
bunu alacağıma galaxy ace alırım :)
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
bunu alacağıma galaxy ace alırım :)

Aceden iyi bu.
Ekran çözünürlükleri aynı ama sonuçta sistem daha güncel ve donanım daha iyi ram ve gpu bakımından.
Ee fiyatı da daha düsük bunun
:oke:
 
legolas29

legolas29

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Harbiden iyiymiş ya Turkcell işi bilio arkadaş.Ama yine kamerada flaş yok :P

- - - Eklendi - - -


Hahaha ace' den daha iyi olduğu kesin...

Senin flasha ihtiyaç duyduğunu sanmıyorum Ali.:P:
 
murat_83

murat_83

Üye
Ne alaka canahmet :D herkes in ihtiyacı olur...Hafif karanlık bir odada bile kameralar gözümüzden daha karanlık gösterir...

8 yıldır sektördeyim ama telefonda flaş arayanları hala anlayamıyorum... Telefonun sanki kamera yada fotoğraf makinesimi ki flaş arıyorsun hangi cihaz olursa olsun flaş 1 mt önünü aydınlatmıyorki istiyorsun. Telefondaki kameranın amacı fotoğraf makinesi görevi görmek değil ki; sadece sürekli yanında olduğu için işe yarayan bişey o anı ölümsüzleştirmek adına bence başka bir amacı yok gerçekten fotoğraf çekeceksen yanına kaliteli bir fotoğraf makinesi alacaksın dostum...
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
8 yıldır sektördeyim ama telefonda flaş arayanları hala anlayamıyorum... Telefonun sanki kamera yada fotoğraf makinesimi ki flaş arıyorsun hangi cihaz olursa olsun flaş 1 mt önünü aydınlatmıyorki istiyorsun. Telefondaki kameranın amacı fotoğraf makinesi görevi görmek değil ki; sadece sürekli yanında olduğu için işe yarayan bişey o anı ölümsüzleştirmek adına bence başka bir amacı yok gerçekten fotoğraf çekeceksen yanına kaliteli bir fotoğraf makinesi alacaksın dostum...


Flash makro çekimlerde de çok ise yarıyor fener olarak da kullanılabilir.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Ne alaka canahmet :D herkes in ihtiyacı olur...Hafif karanlık bir odada bile kameralar gözümüzden daha karanlık gösterir...

Ali benim kamera 8 mp,hiç ihtiyacım olmuyor.(h)Sen 5 mpix'e mi istiyorsun?:D
 


Üst Alt