Nokia Aslında MeeGo’dan Vazgeçmedi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
symbianbelle

symbianbelle

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Aslında MeeGo’dan Vazgeçmedi
Finlandiya merkezli mobil cihaz üreticisi, Windows Phone ile gelen başarısızlıkların ve prestij kaybının ardından kapalı kapılar ardında bir takım tedbirler almışa benziyor.MeeGo ismine mobil dünya ile biraz da olsa ilgili olan kimse yabancı değildir muhtemelen. Sizlere yer alan yazımızda Nokia’dan tamamen koptuğunu söylediğimiz MeeGo’nun Jolla adıyla yolan devam edeceğinden bahsetmiştik.Görünürdeki bu yeni oluşum aslında çok ilginç gelişmelerin habercisi olabilir. Finlandiya merkezli Jolla ekibi, büyük hedeflerle yola çıkmıştı. Bünyesinde çok önemli isimlerin bulunduğu geliştiricilerin, “Jolla Nokia’nın kusursuz projesi MeeGo’yu devam ettiriyor” söylemlerinde bulunması kafalarda soru işareti uyandırıyordu. Peki bu ekip gücünü nereden alıyor?
Yoksa Nokia…Komplo teorileri üretmeye gerek yok. Nokia’nın üst düzey yönetimi ile Nokia ailesi arasında bir takım görüş ayrılıklarının olduğunu tahmin etmek hiç de zor değil ancak girişilen böylesi büyük çaplı bir işten de geri dönmek pek kolay olmayabiliyor bazen. Stephan Elop önderliğinde devam eden başarısız Windows Phone projesi, henüz iki mağluptan bir galip doğuramadı belki ancak mobil dünyaya yeni bir işletim sistemi kazandırabilir.Jolla projesinin Nokia’nın gerçek sahipleri tarafından finansal anlamda desteklendiği düşüncesi hiç de mantığa aykırı durmuyor. Üstelik ekip içersinde yıllarını Nokia’ya vermiş ve elinde büyük oranda Nokia hisseleri bulunan Nokia ile özdeşleşmiş isimlerin de bulunması tüm bu durumu doğrular nitelikte.Bu güzel gelişme mobil dünyayı fazlasıyla heyecanlandırmaya yetecek bir haber ancak Nokia içinde ciddi bir kavganın da ortaya çıkmasına neden olacağı aşikar görünüyor. Sonrasında ne olacağını ise birlikte izleyip göreceğiz ancak Nokia’nın Windows Phone 8 sonrasındaki bir başarısızlığı asla kabul etmeyeceği ve olası böyle bir senaryo adına elini güçlendirmeye çalıştığı aşikar.

 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Şu microsoft ajanına uyuz oluyorum. symbian işletim sistemini öldürdü. Harika bir sistem olan Meegoyu çöpe attı. Yakında bu adamı kovarlarsa ve Nokia Meego ya dönüp üzerine düşerse piyasayı alt üst eder. Umudum bu yönde.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianbelle
symbianbelle

symbianbelle

Üye
    Konu Sahibi
ben de uyuz oluyorum...nokianın sahibi olsam temizlikçi bile yapmam.... :)
 

Lenneth

Üye
İnsanlar bu sistem icin yillarca calismis, emeklerinin bir kenara atilmasini hazmederler mi ? Hayir..
 
pRime.

pRime.

Üye
bu bahsi geçen nokia ailesi; nokia'nın borsa değeri 1 doları görürse microsoft resmen satın alacağından yakında jolla'ya geçecekler zaten fazla kafa yormaya gerek yok. gerçek nokia aslında jolla'dır.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
bu bahsi geçen nokia ailesi; nokia'nın borsa değeri 1 doları görürse microsoft resmen satın alacağından yakında jolla'ya geçecekler zaten fazla kafa yormaya gerek yok. gerçek nokia aslında jolla'dır.

Katılıyorum ama Microsoft'u da severim.Alacaksa bir an önce alsın da hem Jolla'dan hem de Microsoft hükümdarlığındaki Nokia'dan güzel telefonlar görelim.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye


Katılıyorum ama Microsoft'u da severim.Alacaksa bir an önce alsın da hem Jolla'dan hem de Microsoft hükümdarlığındaki Nokia'dan güzel telefonlar görelim.

Hocam Microsoft satın alırsa nokia'yı nokia biter benim için çünkü bana nokia'yı sevdirenler jollaya geçecekler Yani benim sevdiğim nokia = jolla
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Hocam Microsoft satın alırsa nokia'yı nokia biter benim için çünkü bana nokia'yı sevdirenler jollaya geçecekler Yani benim sevdiğim nokia = jolla

Ben Microsoft'u da severim.Aslında en güzeli Nokia'nın MeeGo'yu Microsoft'un ise kendi ismiyle Wp'li telefonları üretmesi olur ama yapacak bir şey yok.Ayrıca erken konuşmayalım zamanında malzeme kalitesi yüzünden neredeyse herkes samsung almam demiştir ama adamların şuanki durumu ortada.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


Ben Microsoft'u da severim.Aslında en güzeli Nokia'nın MeeGo'yu Microsoft'un ise kendi ismiyle Wp'li telefonları üretmesi olur ama yapacak bir şey yok.Ayrıca erken konuşmayalım zamanında malzeme kalitesi yüzünden neredeyse herkes samsung almam demiştir ama adamların şuanki durumu ortada.

Gene kalitesiz ama deli gibi satıyor.:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı ve kullanıcıadları

devel-su

Üye
Sonuç olarak sağlam değil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları ve Cihanî Sultan
atar123

atar123

Üye
anna, belle >>jolla isim benzerliğine dikkat :D nokianın acil çıkış kapısı olsa gerek :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt