Merhaba, bu telefonu alalı 2-3gün oldu elimde hep kurcalıyorum, herneyse senin sorularına gelecek olursak
1-oyunlar için şuanlık donma-kasma yok gta3 te arabaya binince azıcık kasıyor okadar ki bu 4s de de var.
2-hız olarak pc bağladığında ve uygulama yüklediğinde yüklenenlere odaklandığından azıcık yavaşlıyor ama bu geçicidir yüklendikten sonra hiçbirşey olmuyor.
3-İnternet demişsin ben çok beğendim internet bağlantısını hem çok rahat, hem stabil çalışıyor hemde istediğim gibi kullanıyorum. Aldığım günden beri internete iphone 3gs ile girer oldum pc neredeyse bitti artık.
4- 3gs ler zaten 8gb dır 8gb sana yeterse alabilirsin
5- Özelliklerine iç takılma 600mhz işlemci ve 256mb ram ile çok stabil. Oyunlarda bile stabil fakat çoğu 1gb ramli android cihazlar oyunlarda bazen stabil olmayabiliyor. Kısaca oyun istiyorsan iOS derim. Ama şunu söyleyeyim ki eğer bütçen varsa paran varsa az daha ekleyip 4 almanı tavsiye ederim yoksa 3gs al Ben çok memnunum yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Alacağın telefon şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanman dileği ile...
1-1.5 Ay Daha Beklersen 4 yada 4S Alabilirsin.Fiyatlar Diger Ay Düsecek Gibi.Öncelikle cevapla için teşekkürler.Biraz bekle 4 al derken nekadar beklemem gerekiyor ve sıfır telefon almak istiyorum 2. elden mi bahsediyorsunuz.
701 Daha İyi Daha Stabil.
Hocam cok arada kalmissin. 701 i ben symbian oldugu icin dusunmezdim. Neo v de soyle bi olay var artik sony kendi cihazlarini piyasaya surmeye basliyo yavastan ileride android destegini keser. 3gs te ise genis uygulama ve isletim sistemi olarak avantajli ama sana yine ayni fiyat olarak samsung galaxy wonder onerebilirim. Neo v dedigin icin.
Arkadaşım sen şakamısın? iOS ve Symbian karşılaştırmasından Symbianı seçiyorsun üstelik kamerasında Auto-focus ta yok
iPhone 3gs iyidir şuan telden yazıyorum donma kasma yok alırsan benimki gibi 5.1 güncellet iCloud yükle hafızası 8+5gb olur
- - - Eklendi - - -
relax burdur'un neresindendin? Bende burdurluyum karamanlı ilçesinden neyse konuyu dağıtmadan asıl konuya geçelim Galaxy W de donma takılma sorunları olduğunu söylüyorlar eğer 3gs almayacaksan neo v daha iyi bir seçim olabilir
Arkadaşım sen şakamısın? iOS ve Symbian karşılaştırmasından Symbianı seçiyorsun üstelik kamerasında Auto-focus ta yok
iPhone 3gs iyidir şuan telden yazıyorum donma kasma yok alırsan benimki gibi 5.1 güncellet iCloud yükle hafızası 8+5gb olur
- - - Eklendi - - -
relax burdur'un neresindendin? Bende burdurluyum karamanlı ilçesinden neyse konuyu dağıtmadan asıl konuya geçelim Galaxy W de donma takılma sorunları olduğunu söylüyorlar eğer 3gs almayacaksan neo v daha iyi bir seçim olabilir
Yani bunlar arasından en iyisi 3gs diyorsun ?
