Yeni Bir Başlangış için Iphone3GS olur mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Bir Başlangış için Iphone3GS olur mu?
Yeni telefon alıcamda.
Iphone3G S 8GB alınır mı?

Oyunlar, hız, uygulamalar ve internet konusunda iyimidir?İçimi rahatlatın lütfen! :)
Cevaplarınızı beklıyorum
 


_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
Merhaba, bu telefonu alalı 2-3gün oldu elimde hep kurcalıyorum, herneyse senin sorularına gelecek olursak
1-oyunlar için şuanlık donma-kasma yok gta3 te arabaya binince azıcık kasıyor okadar ki bu 4s de de var.
2-hız olarak pc bağladığında ve uygulama yüklediğinde yüklenenlere odaklandığından azıcık yavaşlıyor ama bu geçicidir yüklendikten sonra hiçbirşey olmuyor.
3-İnternet demişsin ben çok beğendim internet bağlantısını hem çok rahat, hem stabil çalışıyor hemde istediğim gibi kullanıyorum. Aldığım günden beri internete iphone 3gs ile girer oldum pc neredeyse bitti artık.
4- 3gs ler zaten 8gb dır 8gb sana yeterse alabilirsin
5- Özelliklerine iç takılma 600mhz işlemci ve 256mb ram ile çok stabil. Oyunlarda bile stabil fakat çoğu 1gb ramli android cihazlar oyunlarda bazen stabil olmayabiliyor. Kısaca oyun istiyorsan iOS derim. Ama şunu söyleyeyim ki eğer bütçen varsa paran varsa az daha ekleyip 4 almanı tavsiye ederim yoksa 3gs al Ben çok memnunum yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Alacağın telefon şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanman dileği ile...
 
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba, bu telefonu alalı 2-3gün oldu elimde hep kurcalıyorum, herneyse senin sorularına gelecek olursak
1-oyunlar için şuanlık donma-kasma yok gta3 te arabaya binince azıcık kasıyor okadar ki bu 4s de de var.
2-hız olarak pc bağladığında ve uygulama yüklediğinde yüklenenlere odaklandığından azıcık yavaşlıyor ama bu geçicidir yüklendikten sonra hiçbirşey olmuyor.
3-İnternet demişsin ben çok beğendim internet bağlantısını hem çok rahat, hem stabil çalışıyor hemde istediğim gibi kullanıyorum. Aldığım günden beri internete iphone 3gs ile girer oldum pc neredeyse bitti artık.
4- 3gs ler zaten 8gb dır 8gb sana yeterse alabilirsin
5- Özelliklerine iç takılma 600mhz işlemci ve 256mb ram ile çok stabil. Oyunlarda bile stabil fakat çoğu 1gb ramli android cihazlar oyunlarda bazen stabil olmayabiliyor. Kısaca oyun istiyorsan iOS derim. Ama şunu söyleyeyim ki eğer bütçen varsa paran varsa az daha ekleyip 4 almanı tavsiye ederim yoksa 3gs al Ben çok memnunum yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Alacağın telefon şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanman dileği ile...

Öncelikle cevapla için teşekkürler.Biraz bekle 4 al derken nekadar beklemem gerekiyor ve sıfır telefon almak istiyorum 2. elden mi bahsediyorsunuz.
 
relax_1_8

relax_1_8

Üye
Alinabilir suan 3Gs ten yaziyorum cihaz cok rahat oyunlarda vs kasma yok. İnternet hizli. İos 5.1.1 e guncelledim 8gb lik hafizasi icloud ile +5 gb ile 13 e cikiyor aktif hale getirince. Bu arada 2. El ip4 simfree 900-1000 arasi bulursan al ama yok sifir istiyorum illaki dersen 1500 lirayi ip4 icin gozden cikarmak gerekir.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Bence alınmaz. Tabi kullanıcıları daha iyi bilir.
 
MrTech

MrTech

Üye
Öncelikle cevapla için teşekkürler.Biraz bekle 4 al derken nekadar beklemem gerekiyor ve sıfır telefon almak istiyorum 2. elden mi bahsediyorsunuz.
1-1.5 Ay Daha Beklersen 4 yada 4S Alabilirsin.Fiyatlar Diger Ay Düsecek Gibi.
 
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Peki Nokia 701 ve İphone3GS arasında kalsanız hangisini seçerdiniz neden ?
 
MrTech

MrTech

Üye
701 Daha İyi Daha Stabil.
 
relax_1_8

relax_1_8

Üye
3gs
 
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Sizce İphone3GS mi yoksa Nokia701 mi yoksa Sony Ericcson Xperia Neo V mi almalıyım peki ?
 
relax_1_8

relax_1_8

Üye
Hocam cok arada kalmissin. 701 i ben symbian oldugu icin dusunmezdim. Neo v de soyle bi olay var artik sony kendi cihazlarini piyasaya surmeye basliyo yavastan ileride android destegini keser. 3gs te ise genis uygulama ve isletim sistemi olarak avantajli ama sana yine ayni fiyat olarak samsung galaxy wonder onerebilirim. Neo v dedigin icin.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
3gs
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
701 Daha İyi Daha Stabil.

Arkadaşım sen şakamısın? iOS ve Symbian karşılaştırmasından Symbianı seçiyorsun üstelik kamerasında Auto-focus ta yok
iPhone 3gs iyidir şuan telden yazıyorum donma kasma yok alırsan benimki gibi 5.1 güncellet iCloud yükle hafızası 8+5gb olur

- - - Eklendi - - -

Hocam cok arada kalmissin. 701 i ben symbian oldugu icin dusunmezdim. Neo v de soyle bi olay var artik sony kendi cihazlarini piyasaya surmeye basliyo yavastan ileride android destegini keser. 3gs te ise genis uygulama ve isletim sistemi olarak avantajli ama sana yine ayni fiyat olarak samsung galaxy wonder onerebilirim. Neo v dedigin icin.

relax burdur'un neresindendin? Bende burdurluyum karamanlı ilçesinden neyse konuyu dağıtmadan asıl konuya geçelim Galaxy W de donma takılma sorunları olduğunu söylüyorlar eğer 3gs almayacaksan neo v daha iyi bir seçim olabilir
 
relax_1_8

relax_1_8

Üye
Burdur ile alakam yok nerden cikti :) galaxy w fiyat olarak digerlerine gore daha cazip rakamsal olarak fakt hic kullanmadim. Kullanan birkac arkadasta memnun olduklarini bildigim icin onerdim.
 
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım sen şakamısın? iOS ve Symbian karşılaştırmasından Symbianı seçiyorsun üstelik kamerasında Auto-focus ta yok
iPhone 3gs iyidir şuan telden yazıyorum donma kasma yok alırsan benimki gibi 5.1 güncellet iCloud yükle hafızası 8+5gb olur

- - - Eklendi - - -



relax burdur'un neresindendin? Bende burdurluyum karamanlı ilçesinden neyse konuyu dağıtmadan asıl konuya geçelim Galaxy W de donma takılma sorunları olduğunu söylüyorlar eğer 3gs almayacaksan neo v daha iyi bir seçim olabilir


Yani bunlar arasından en iyisi 3gs diyorsun ?
 
MrTech

MrTech

Üye
Arkadaşım sen şakamısın? iOS ve Symbian karşılaştırmasından Symbianı seçiyorsun üstelik kamerasında Auto-focus ta yok
iPhone 3gs iyidir şuan telden yazıyorum donma kasma yok alırsan benimki gibi 5.1 güncellet iCloud yükle hafızası 8+5gb olur

- - - Eklendi - - -



relax burdur'un neresindendin? Bende burdurluyum karamanlı ilçesinden neyse konuyu dağıtmadan asıl konuya geçelim Galaxy W de donma takılma sorunları olduğunu söylüyorlar eğer 3gs almayacaksan neo v daha iyi bir seçim olabilir

Sakayım.Ama Tercihim Nokia.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
3gs
 
varrick

varrick

Üye
3(G)alara(S)saray...
:D
 
lg1967

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
Coğunluk 3GS'den yana herhalde Iphone'yi alıcağım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt