_Unforgiven_
Üye
Bugün itibari ile Symbian'dan iOS'a geçiş yaptım
Sonunda tarih öncesindn kalma efsane symbian işletim sisteminden kurtulup iPhone 3Gs ile iOS'a geçiş yaptım. iOS'u ilk kullandığım için şuan bana çok stabil geliyor ve android gibi karışık gelmedi. Ben Symbian'dan kurtulup iOS'a geçtim Darısı tüm Nokia-Symbiancı arkadaşların başına 

Belki adam nefret ediyor
Ama açıkcası ben isterdim.Eğer telefonun 3Gs değil de 4s olsaydı sana imrenirdim bile.
