Bugün itibari ile Symbian'dan iOS'a geçiş yaptım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
Bugün itibari ile Symbian'dan iOS'a geçiş yaptım
Sonunda tarih öncesindn kalma efsane symbian işletim sisteminden kurtulup iPhone 3Gs ile iOS'a geçiş yaptım. iOS'u ilk kullandığım için şuan bana çok stabil geliyor ve android gibi karışık gelmedi. Ben Symbian'dan kurtulup iOS'a geçtim Darısı tüm Nokia-Symbiancı arkadaşların başına :)
 


esokmen

esokmen

Üye
sonunda tarih öncesindn kalma efsane symbian işletim sisteminden kurtulup iphone 3gs ile ios'a geçiş yaptım. Ios'u ilk kullandığım için şuan bana çok stabil geliyor ve android gibi karışık gelmedi. Ben symbian'dan kurtulup ios'a geçtim darısı tüm nokia-symbiancı arkadaşların başına :)

aminnnnnnnnnnn
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Sonunda tarih öncesindn kalma efsane symbian işletim sisteminden kurtulup iPhone 3Gs ile iOS'a geçiş yaptım. iOS'u ilk kullandığım için şuan bana çok stabil geliyor ve android gibi karışık gelmedi. Ben Symbian'dan kurtulup iOS'a geçtim Darısı tüm Nokia-Symbiancı arkadaşların başına :)

Hayırlısı olsun arkadaşım. Cihazı nereden aldın acaba ? Bir de şarj süresi hakkında bilgi verirsen sevinirim.
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Senin için hayırlı olsun biz daha 3 4 sene daha symbiandayız
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlısı olsun arkadaşım. Cihazı nereden aldın acaba ? Bir de şarj süresi hakkında bilgi verirsen sevinirim.

teşekkürler arkadaşlar cihazı daha bugün aldım Electroworld'den 799tl'ye (bulabildiğim en ucuz 0 buydu) Şarj hakkında şunu söyleyeyim ilk aldığım için deneme fırsatım olmadı ama 2.5 saat civarı kullandım %10şarj gitti
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun. Şimdilik symbian dan memnunum.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
teşekkürler arkadaşlar cihazı daha bugün aldım Electroworld'den 799tl'ye (bulabildiğim en ucuz 0 buydu) Şarj hakkında şunu söyleyeyim ilk aldığım için deneme fırsatım olmadı ama 2.5 saat civarı kullandım %10şarj gitti

Anladım dostum Turkcell yeni online mağaza açtı bende oradan almayı düşünmüştüm bir ara fiyatı 739TL ama şarj olayı falan kafama takıldığından vazgeçmiştim. Eğer ki 1 günü rahat geçirebiliyorsa cihaz bende almayı düşünüyorum. 3G yi yi kapatırsan şarjın daha uzun gider :)

Ayrıca turkcell mağaza için 3GS linkini merak edenler olursa diye ekliyorum.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Hayırlı olsun beyfendi.Darısı isteyip de olmayanların başına.Tüm Symbian'cıların değil:DBelki adam nefret ediyor:eheAma açıkcası ben isterdim.Eğer telefonun 3Gs değil de 4s olsaydı sana imrenirdim bile.:D
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Hayirli olsun. iOS a gecmisken EpicWin'i bir denemeni oneririm.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Dikey geçis budur iste mantıklı bi karar.5800'dan gio yada aceye gecenler gibi degilsin hemserim
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan.:oke:
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Hayirli olsun doğru bir karar İos symbian i aratmaz...
 
larten123

larten123

Üye
Hayırlı olsun.
 

Lenneth

Üye
Hayirli olsun pisman olacaginizi sanmam :)
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Mağaradan triplex eve geçmiş kadar olmuşsun dostum yalnız iphone alıyosan 8 GB almayacaksın yetmiyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt