Eline mirofon alıp kendi yazdığın şarkıları söylemediğin sürece sorun yok
Eline mirofon alıp kendi yazdığın şarkıları söylemediğin sürece sorun yok

Gereksiz konularla dolmaya basladi gene konu disi bolumu .
+1 Haklısın süleyman gereksizlere taşınması gerek birçok konunun

Abi biri konu acmıstı yas sınırı ile alakalı. Haklıymıs adam. Kusura bakma kardes
![]()
edilecek meraklanmaumarim bundan sonra yerine uygun acarsin konunu genc.

Kaçınnnn![]()

evet 13 14 yaş sendromu yegenimde efecandan kopuyo 

vay be rütbeye göre muamele yapan var derlerdi de inanmazdım buyrun örneği hazır ben tek rütbeye adamın forumda ne kadar aktif olduğunu gözlemek için bakıyorumdaha yüzbaşısın zaten... Bana artislik yapma paşam
Abi biri konu acmıstı yas sınırı ile alakalı. Haklıymıs adam. Kusura bakma kardes
![]()

