maxi hort dersi verdim arkadaşlar toplanın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
maxi hort dersi verdim arkadaşlar toplanın
Hort timi bakın bu tarafa :ehe
Bakın arkadaşlar şimdi hort ikiye ayrılır;
1.Acemi hort
2.Deneyimli hort

1.Acemi hort: Bu hort çeşidi daha forumun yenileri tarafından yapılır veya time yeni gelmiş kişilerce olur , eski konunun altına "hort" diye bırakırlar ve modlar veya adminler buna kıllanır kötü sonuçlar doğabilir !
Bakın şimdi arkadaş böyle bir hort yapmış ;



Bu hort görüldüğü üzere acemi horttur aman diyeyim bunu yapmayın hem timin karizmayı çizdirirsiniz hemde isminizin üstünü modlar çizer :ehe

2.Deneyimli hort : Bu hort çeşidimizde ise kişi tamamen deneyimlidir ve hort ekibinin karizmayı korur ve şüphe çekmez modlar da birşey demez hatta , mümkün olduğu kadar bu hortu yapın ;


Görüldüğü üzere konuya uyum sağlayarak hort yapılır ve kimsecikler kıllanmaz :oke: hadi şimdi işe başlayın :ehe


Ve şu tabelamızda var isteyenler ekleyebilir ama öncelikli kural konuya uyumlu yorum yazın yoksa tanınmazsınız :ehe

 


Revengeful

Emekli Yönetici
o teğmeni biliyorum :ehe
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Benide alırmısınız derside aldığımıza göre :D
 
ismail

ismail

Üye
maxi hort bir numara :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
go away go away
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Benim için de 2 tip hortçu vardır.
1.si az hort yapıp fazla dikkat çekmeyen hortçudur.(Fakat benim dikkatimi oldukça çeker)
2.si ise çok hort yapıp üstüne bir çizik atılan banlı hortçudur :naughty:
Dikkat edin hort yapayım derken zort diye gidersiniz maazallah.
Bu bölüm size serbest ama :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim içinde 2 hortçu tipi vardır.
1.si hort yapıp gizli yaptığını sanan ve bunu her yerde söyleyip kendisini kandıran hortçular
2.si ise bu işi artık hobi haline getiren uyarı aldığında bile devam eden ve kaşımamızı isteyen hortçular.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Benim için de 2 tip hortçu vardır.
1.si az hort yapıp fazla dikkat çekmeyen hortçudur.(Fakat benim dikkatimi oldukça çeker)
2.si ise çok hort yapıp üstüne bir çizik atılan banlı hortçudur :naughty:
Dikkat edin hort yapayım derken zort diye gidersiniz maazallah.
Bu bölüm size serbest ama :D
köşe bucak kaçarak hort yapıyoruz zaten onun önüne de taş koymayın be :d:
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
hort team seninle gurur duyuyo ve modlar rahat olun hort team e acemileri almiyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ha şöyle
 

Revengeful

Emekli Yönetici
MHP :ehe

Maxicep Hort Partisi :D
 

berk2010_2

Üye
Veda!
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Küstürdünüz adamı :angry:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İmza güzel olmuş ama onu daha hızlandıramaz mısın ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

atakax
Cevap
18
Görüntüleme
61K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt