Maxicep S^3 Whatsapp Grubuna Katılın( 4/16 )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Maxicep S^3 Whatsapp Grubuna Katılın( 4/16 )
Arkadaşlar maxi s^3 cüler için whatsappte grup oluşturduk böylece maxicep hakkında anlık mesajlaşabileceğiz:) KATILMAK İSTEYENLER burakkoc71'E PM ATABİLİRLER:)

Şuanda Grupta Olanlar:
-burakk97
-23palulu23
-SymbianHacker
-Darqflam3s
 
  • Beğen
Tepkiler: Yigit315


aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
kardeş tam olarak ne demek bu anlamadım da ben :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
symbian değilim ama beni de yazın :)
 

jewezonex

Üye
ben de katlmak istiorum.. 5800 S^3 mü oluyo.? Bi de hangisi en son sürümü yükleyemedim bi türlü bisürü versionu var :(
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
5800 s60v5 oluyor
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Grubunuz Hayırlı Olsun, Ama Sonra Aranız Bozulur Kavga Ederseniz Numaraları Dağıtmayın Başka Yerlere...

Benzer Örneklerini Çok Gördüm Umarım Olmaz.

İyi Forumlar:)
 
  • Beğen
Tepkiler: omer2546 ve korumasiz
asigsasi

asigsasi

Üye
forumu kullanarak forum dışında bir gruplaşma yasak diye biliyordum
 
  • Beğen
Tepkiler: korumasiz
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar grubunuzu burada da oluşturabilirsiniz. Sohbet bölümüne konu açar istediğinizi yapabilirsiniz.
Ya da isterseniz sosyal gruplara yeni grup açarsınız.

Telefon numarası gibi kişisel ve özel hayata zarar getirme riski olan bir paylaşımda bulunulmasına müsaade edemeyiz.
Bilginize.

Yani yarın öbür gün gruba sızan kötü niyetli birisi numaraları sağa sola dağıtsa, zarar gören birisi de bana hesap sorsa ne diyeceğim ben?..
Kusura bakmayın.

:locked:
 
  • Beğen
Tepkiler: korumasiz ve asigsasi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt