Mobil veri kullanımını kısıtlamak (önemli)

Sponsorlu Bağlantılar

Dampierre

Dampierre

Üye
    Konu Sahibi
Mobil veri kullanımını kısıtlamak (önemli)
Merhaba arkadaşlar. Şu android in herşeyini sevdim fakat mobil veriyi açtıgım anda çok fazla uygulama hemen interneti sömürüyor. Facebook paketi aldım 3 tl ye, kullanabilmek için mobil veri açiyorum 50 kurus giriyor hemen. Havadan bi 3 tl daha kaybetmisimdir boş yere. Nedeni ise lanet olasi engelleyemedigim uygulamalar. Adam gibi kullanamayacakmiyim ben facebook paketimi yahu. Nasil engellerim internet tarayicisi haric tüm uygulamarin interneye erişimini. Şimdiden tesekkurler.
 


PriZm

PriZm

Üye
1)Ayarlar-> senkronizasyon açıkmı?

2)bazı uygulamalar interneti gördüğü anda hemen güncellemeye başlıyorlar.bunlardan bazıları:
hava durumu widgeti
play store (uygulama güncellemelerini kontrol etmek ve indirmek için)
twitter&facebook

bu yazdığım türden uygulamaların ayarlarından wifi ile güncelle vb bir ayar yaparsan sorun çözülür:oke:
 
Dampierre

Dampierre

Üye
    Konu Sahibi
herseyi kapatsam bile Android OS kesinlikle kullaniyor. Kapatamiyorum. 1 kb kullansa bile 50 krs gidiyor.
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
Merhaba arkadaşlar. Şu android in herşeyini sevdim fakat mobil veriyi açtıgım anda çok fazla uygulama hemen interneti sömürüyor. Facebook paketi aldım 3 tl ye, kullanabilmek için mobil veri açiyorum 50 kurus giriyor hemen. Havadan bi 3 tl daha kaybetmisimdir boş yere. Nedeni ise lanet olasi engelleyemedigim uygulamalar. Adam gibi kullanamayacakmiyim ben facebook paketimi yahu. Nasil engellerim internet tarayicisi haric tüm uygulamarin interneye erişimini. Şimdiden tesekkurler.

Telefonun nedir
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
S2 yaziyor profilinde simdi gördum 4.0.4 guncrllemesi ile belki sanada gelir s3deki özellik ayarlar-veri kullanimi ile hangi programa veri erisim izni verecegini ayarlayabiliosun
 
ogedayokan

ogedayokan

Üye
Su sekilde






Ayarlayabilirsin.
 
Dampierre

Dampierre

Üye
    Konu Sahibi
onları ayarlıyorum fakat Android Os ayarlanmiyor. Arkaplan verisini kisitla secenegi android os icin yok ve ne zaman baglansam android os veri kullaniyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
Aklıma trojan geliyor:hmmm
 

mancukya

Üye
Teli Rootlu olanlar icin

Es task menager yükleyin
Programi calistirin Baslangic yöneticisine tiklayin
Optimize yazisina basin program pek cok gereksiz dalgayi kapatacak
Sonrasinda etkin yazanlar icinde Market, youtube, gmail kapatin birde bir program kalmissa onuda kapatin sistem dsoyalarinda baska bir sey ellemeyin.

Gene ayni program icinde Diger tusuna basin Güc doktoru secin Otâmatik senkronize kapatin
Veri transferine limit koymak icin LBE mesala yükleyip burada günlük haftalik yada aylik limit koyma imkanida var.
 

giray553

Üye
yaw arkadaş ne rootu ne trojanı.Kardeşim aldığın facebook paketinin nasıl bişey olduğunu okusan anlayacaksın burada insanlarıda meşgul ediyosun.Facebook paketi facebookta gezmek içindir facebooka girmek için değil.50 kuruşun facebooka girdiğin için gidiyor.Facebookta gezerken ücret ödemiyorsun.Çaktın mı köfteyi?
 
Dampierre

Dampierre

Üye
    Konu Sahibi
yaw arkadaş ne rootu ne trojanı.Kardeşim aldığın facebook paketinin nasıl bişey olduğunu okusan anlayacaksın burada insanlarıda meşgul ediyosun.Facebook paketi facebookta gezmek içindir facebooka girmek için değil.50 kuruşun facebooka girdiğin için gidiyor.Facebookta gezerken ücret ödemiyorsun.Çaktın mı köfteyi?

Dedigin gibi olsa zaten konu açmazdim. O 50 krs'luk sey paker gibi birsey. Eger herhangi bir sekilde internete girersem o gunluk 50 krs gidiyor 5( mb internet kullanma hakkim oluyor. 50 mb i gecersem 100 kb 1 krs seklinde ucretlendiriliyorum. Eger lanet android internet kullanmaz ise facebook a ne kadar sure girersem gireyim sorun olmuyor. Bir kere 10 dk mobil data acik durdu neden bilmiyorum ama internet kullanmadi telefon facebook a girmeme ragmen 50 krs girmedi. Sonra yine android os kullandi interneti 50 krs girdi. Firewall falan denedim o da kar etmedi. Neyse konu ile ilgili kesin bir bilgi bulmak zor. Yabanci forumlarda da bu soruna kesin cozum bulabilen yok.
 
Ertuğ Şan

Ertuğ Şan

Üye
Adwanced task manager var forumda arat prosu var arka planda çalışan uygulamaları kapatıyor birde ayarlardan hesaplar ve senkronizasyona gir arka plan veri almayı kapat
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
Kardes ddatausage defender yukle
 

onesad

Üye
Merhaba arkadaşlar. Şu android in herşeyini sevdim fakat mobil veriyi açtıgım anda çok fazla uygulama hemen interneti sömürüyor. Facebook paketi aldım 3 tl ye, kullanabilmek için mobil veri açiyorum 50 kurus giriyor hemen. Havadan bi 3 tl daha kaybetmisimdir boş yere. Nedeni ise lanet olasi engelleyemedigim uygulamalar. Adam gibi kullanamayacakmiyim ben facebook paketimi yahu. Nasil engellerim internet tarayicisi haric tüm uygulamarin interneye erişimini. Şimdiden tesekkurler.

Hocam bende buna benzer sorun yasamistim face paketi yapmıştım uygulamadan girince tl gidiyordu normal tarayıcıdan faceye girince paketten gidiyordu sonradan farkettim facebook uygulamasından gireceksen faceye internet paketinin olması lazım yoksa tl gider. Tarayıcıdan gireceksen facebook paketi yeter sadece. İns yanlış anlamamışımdır.
 
yilmazk1977

yilmazk1977

Üye
avea 10 lıra sınırsız al kafan rahat olsun
 
Dampierre

Dampierre

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: tugsahh32
DalvikCache

DalvikCache

Üye
adam gibi paketler nerde 2012 de daha iyi paketler vardı
 

ahmetsuha525000

Üye
yaw arkadaş ne rootu ne trojanı.Kardeşim aldığın facebook paketinin nasıl bişey olduğunu okusan anlayacaksın burada insanlarıda meşgul ediyosun.Facebook paketi facebookta gezmek içindir facebooka girmek için değil.50 kuruşun facebooka girdiğin için gidiyor.Facebookta gezerken ücret ödemiyorsun.Çaktın mı köfteyi?

Sen yanlış biliyorsun. O paketi bende aldım. Normal telefonlarda bağlanıyor. Sıkıntı yok. GT-S5603de baplandı ve kontör gitmedi. Ama Android de arkaplan uygulamaları yüzünden sürekli kontör gidiyor. Veri kısıtlamasındanda Android OS devre dışı bırakılamıyor.
 
mertekin34

mertekin34

Üye
Hava durumu widgetinin otomatik yenilenmesinden ve senkronizasyonlardan gidiyordur büyük ihtimal. Hava durumunu kapat, google hesabının tüm senkronizasyonlarını devre dışı bırak, ayrıca Facebook for Android'in konum özelliğinide kapa. Bana kalırsa sadece Facebook paketi yerine internet paketi al. O paketi alıp da 3 Tl'den fazlası gitmeyeni görmedim henüz :)
 
blake9298

blake9298

Üye
arkadaşlar btn arka plan verilerini kısıtlamak için veri kullanımından arka plan verilerini kısıtlayı seçin ancak android os için arka plan verilerini kaldırmak büyük sorun , gerekli programı veya yapılması gereken işlerm varsa bilen yardımcı olabilirmi ?
 

Benzer Konular

Cevap
12
Görüntüleme
839
Cevap
3
Görüntüleme
490
Cevap
0
Görüntüleme
411
Cevap
1
Görüntüleme
469
yaren_dede


Üst Alt