Nokia 'Lumia 900' - 'İnceleme'

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Nokia 'Lumia 900' - 'İnceleme'
Akıllı telefon dünyasındaki tahtı sallanmaya başlayan Nokia'nın 2012 yılı içerisinde ürettiği telefonlar firmanın kötü gidişatını bakalım kurtarabilecek mi? Bu yıl içerisinde Nokia'nın çıkarmış olduğu en iyi akıllı telefonlarından olan amiral gemisi Lumia 900 tüm dünyada büyük bir beğeniyle satışa sunuldu.

Milyonlarca kullanıcı tarafından satın alınan telefonu ilk kullanan kullanıcılardan birisi de Apple'ın efsane kurucularından Steve Wozniak olmuştu. Nokia'nın en iyi girişimlerinden biri olan ve bunu başarılı bir şekilde gerçekleştiren firma emin adımlarla ilerliyor. Son zamanlarda bildiğiniz gibi Nokia'nın Windows Phone satışları düşüşe geçmiş durumda. Lumia 900 AT&T ile satışa çıkıyor ve N9 gibi AT&T'nin LTE teknolojisini destekliyor.



Nokia Lumia 900 tek çekirdekli 1.4GHz işlemciye sahip, 800 x 480 ekran çözünürlüğü sunan muhteşem akıllı telefon, çekici bir tasarımı olduğunu da söylemeden geçmeyelim.

Siyah ve pastel mavi renklerdeki tasarımı şık bir görüntü sunmaktadır. Nokia Lumia 800'ün tasarımından esinlendiğini söyleyebiliriz. Eğer Nokia Lumia 800'ü hiç elinize aldıysanız ne kadar kaliteli hissettirdiğini bilirsiniz.



Arka kısmı parlak bir yüzeye sahip. 3.5mm kulaklık ve mikro-USB girişi mevcut. AT&T de logosunu Lumia 900'ün güzelliğini bozmamak için ön kısma yerleştirmiş.



Windows Phone Mango'ya sahip bu cihazdan sonra Nokia'nın iyi telefonlarla işletim sistemi kombinasyonunu iyi yapamadığını söylemekte fayda var. Bize göre bu telefon Windows Phone 8 ile gelebilirdi.



1.4GHz Snapdragon işlemci ve 512 MB RAM bulunuyor. Performansı ise normal derecede. Ne hızlı diyebiliriz ne de yavaş diyebiliriz. Bu konuda Samsung'un akıllı telefonlarıyla yarıştırmanın ne kadar büyük bir hata olacağını söyleyebiliriz.



Lumia 900 de büyük telefonlar kategorisine giriyor, ekranı boyutu 4.3-inç. Lumia 900, 8- mega piksel kamerası ve f/2.2 Carl Zeiss lensleriyle odaklanmayı güzel ayarlayabilen bir yapıya sahip. Ayrıca çift LED flaş bulunuyor. Kamera uygulaması oldukça hızlı, telefonu uyku modundan direk kamera uygulamasına geçirebiliyorsunuz.



Lumia 900'ün kamera yazılımını N9'la karşılaştırmanız zor ancak Lumia 800'ün üst modeli olduğu her aşamada belli oluyor. Aşağıdaki Lumia 900'ün kamerasından alınan görüntülerde de görebileceğiniz gibi resimlerdeki detaylar ve renk dengeleri oldukça iyi. Bunlara ek olarak 720p video kapasitesine sahip.



Ulaşılması kolay ve alfabetik sıralı bir uygulama ekranı var. Kişisel ayarlarında bir takım eksiklikler mevcut ancak ara yüz oldukça kullanışlı. Oyun veya uygulamalarda takılma yaşamadığımızı da söylemekte fayda var. Telefon kutudan bazı uygulamalarla birlikte geliyor; Code Scanner, myWireless, U-Verse Mobile, Xbox Live, ESPN, Tango ve Maps. Bu uygulamaların %80'i isteğe bağlı olarak kaldırılabilir.


16 GB depolama hafızas
ı ile bu telefon Windows Phone ile LTE'nin ilk dansı. 1,840mAh batarya4 saat 29 dakika aktif kullanım sağlamaktadır. Mango'nun güç tasarrufu ayarlarıyla batarya süresi uzatılabilmektedir.



Üst düzey bir Windows Phone deneyimi sunan bu cihazın Türkiye'ye ne zaman geleceği henüz bilinmiyor. Lumia 900'ün Amerika'daki satış fiyatı ise 449$. Unutmadan Nokia'nın amiral gemisi Lumia 900'ün yılın en iyi Windows Phone telefonu seçildiğini unutmayalım.

İnceleme Videosu


[video=youtube;eAdXLWj493U]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eAdXLWj493U#t=0s[/video]

Unboxing Videosu (Kutu açılımı)


[video=youtube;9ZMCGDd5mHM]http://www.youtube.com/watch?v=9ZMCGDd5mHM&feature=player_embedded#t=0s[/video]




Kaynak:



 


Türe

Türe

Üye
:tşk: ama performans konusunda gayet iyi sanki :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
çok çok iyi s3 le kapışma videosu var izle Süleyman.
 
Türe

Türe

Üye
izledim abi ama normal o video :) çünkü android gerçek hızında değil ;) bir de tabi wp nin hızı var kendine özel
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
oncelikle anil teşekkurler. İncelemeye gelince tahminim nisan ayinda yapilmiş bir inceleme. Lumia900un mevcut surumleri bu halinden cok ileride. Bir de ne cok hizli ne de yavaş denmiş ama bu cihazdan hizlisi henuz yok:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
oncelikle anil teşekkurler. İncelemeye gelince tahminim nisan ayinda yapilmiş bir inceleme. Lumia900un mevcut surumleri bu halinden cok ileride. Bir de ne cok hizli ne de yavaş denmiş ama bu cihazdan hizlisi henuz yok:D

:alkis


- - - Eklendi - - -

izledim abi ama normal o video :) çünkü android gerçek hızında değil ;) bir de tabi wp nin hızı var kendine özel

valla ciğerim bu android s3 te bile kendi hızına gelemiyorsa vay haline!
 

haliloren

Üye
Haberin orjinali buradadır, haber buradan alınmıştır, altına alıntı yazmadan yayınlandığı takdirde ciddi sorunlar çıkabilir, emek hırsızlığına dikkat edelim. Haberin altına Kaynak olarak teknolojioku.com/haber/donanim/nokia-lumia-900-inceleme.html linki en kısa süre içerisinde eklenirse memnun oluruz. Recep GÜNEŞ / teknolojioku.com/kunye.html
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Haberin orjinali buradadır, haber buradan alınmıştır, altına alıntı yazmadan yayınlandığı takdirde ciddi sorunlar çıkabilir, emek hırsızlığına dikkat edelim. Haberin altına Kaynak olarak teknolojioku.com/haber/donanim/nokia-lumia-900-inceleme.html linki en kısa süre içerisinde eklenirse memnun oluruz. Recep GÜNEŞ / teknolojioku.com/kunye.html

(teknolojioku) diye eklemiştim ama link olarak ekliyorum o zaman.


- - - Eklendi - - -

oncelikle anil teşekkurler. İncelemeye gelince tahminim nisan ayinda yapilmiş bir inceleme. Lumia900un mevcut surumleri bu halinden cok ileride. Bir de ne cok hizli ne de yavaş denmiş ama bu cihazdan hizlisi henuz yok:D

rica ederim hocam. katılıyorum size :)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
oncelikle anil teşekkurler. İncelemeye gelince tahminim nisan ayinda yapilmiş bir inceleme. Lumia900un mevcut surumleri bu halinden cok ileride. Bir de ne cok hizli ne de yavaş denmiş ama bu cihazdan hizlisi henuz yok:D

Bence de çok hızlı.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Bu varken S3,4S alanların akıllarından şüpheleniyorum desem yalan olmaz.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Anıl teşekkürler güzel konu...:)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye


Bu yokki işte sorun orda bi gelemedi :vur

Ayrıca herkesin beğeni ve ihtiyaçları farklı Emre saygı duymak lazım
Can gelmiş ülkeler için dedim ama S3 ve 4S'in ne özelliği var bundan üstün o fiyata bunu alırım daha iyi ben.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

Can gelmiş ülkeler için dedim ama S3 ve 4S'in ne özelliği var bundan üstün o fiyata bunu alırım daha iyi ben.

Ben de olsam bu canavarı alırım amerika da da çoğunluk bunu alıyor zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: S.E.C.R.E.T
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt