lumia800 ve 900e bir odul daha

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
lumia800 ve 900e bir odul daha
Daha önce CES 2012′nin en iyi akıllı telefonu seçilen Nokia Lumia 900, bu sefer de yanına Lumia 800′ü de koyarak bir ödül daha kazandı.

Uluslararası Tasarım Ödülü (IDEA) yarışında geçtiğimiz yıl Windows Phone 7 yılın en iyisi ödülünü kazanmıştı. Bu yıl da IDEA ödülü Nokia Lumia 800 ve Lumia 900′e gitti. Ödülü veren jüri ise şunları açıkladı:


Göze çarpmanın zor olduğu bir piyasada, Nokia Lumia yeni bir bakış açısı getiriyor. Ufak detaylar ile inşa edilen etkili ve iyi yapılmış, hassaslıktan ödün vermeden, kişiselliği ve davet karlığı sembolize eden, modern bir tasarım. Bu cesur, altın değerinde bir çaba ve Nokia’nın tasarıma geri döndüğüne sevindim.

Bu yılın en iyi telefonları seçilen Nokia Lumia 800 ve Lumia 900 bizim de çok sevdiğimiz yapıya sahipler. Birçok arkadaşımızın keşke Windows Phone 8‘e geçebilseler dediği Lumia 800 ve Lumia 900, gerçekten kaliteli ve iyi tasarımlı cihazlar. Umarız Microsoft son anda kullanıcıları sevindirecek bir haber verir de, Lumia 800 ve Lumia 900 kullanmak isteyenler satın almayı tekrar düşünürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


doctorrr

doctorrr

Üye
iyiymiş te ben lumiaya güzel demem, lumia benim olmadıktan sonra...:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben derim sen rahat ol yunus:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve doctorrr
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sanki seninki degil:D
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye
biraz öyle :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
WP8'li Lumia'lar gelse de biz de tuzumuzu kurutsak :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
inşallah ne diyeyim ama biraz beklemeniz lazim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye
önümüzdeki senenin sonuna kadar bekleyebilirim öyle diyeyim :D
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
3 sene önce nokia 5800 hedefimdi. Simdi hedef lumia 900 hele bir ikinci ele düşşün hücum edeceğim.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Tasarımı mükemmel ama cidden cihazların
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
hastasıyım lumia 900 ün tasarımına..
 

ali.cooper

Üye
Bir milyon ödül alsa nokia ve microsoft dan bir cacık olmaz.
 

umelikoglu

Üye
Bence Nokia bilir isini. Elindeki patentler,lisans anlaşmaları düşük seviye cihaz satışları bile yeter Nokia ya
 

ali.cooper

Üye
Yıllarca Türkiye pazarının hakimi olan Nokia ve Microsoft firmalarının Türkçe desteğini henüz vermemiş olması çok düşündürücü
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
belki de wp Turkiyeye direk wp8 ile gelicektir
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
serdar?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt