Arkadaşlar Windows 8 ile İlgili Bakar mısınız?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Windows 8 ile İlgili Bakar mısınız?
Bilgisayarıma format attırdıktan sonra Windows 8 yüklemeyi düşünüyorum. Pekiii. Windows 7 de çalıştırdığım bütün uygulamaları ve oyunları çalıştırabilecekmiyim? Lütfen sizin cevaplarınıza göre yükleticem.
 


NeoV

Üye
Bende yeni yükledim şimdi W8'i sana öncelikle şöyle diyeyim; hayatımda gördüğüm en stabil işletim sistemi. 7 ile arasında çok fark var. Şuan için firmalar çoğu programlara w8 güncellemesi yayınladı. Sorunsuz çalıştırabilirsin. :) (Paint nerde hala bulamadım. :D birde uygulamaları nasıl kapatıyoruz o var tabi. Kapatmayı beceremedim bir türlü. Görev yöneticisinden kapatıyorum hep. :D )
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Bende yeni yükledim şimdi W8'i sana öncelikle şöyle diyeyim; hayatımda gördüğüm en stabil işletim sistemi. 7 ile arasında çok fark var. Şuan için firmalar çoğu programlara w8 güncellemesi yayınladı. Sorunsuz çalıştırabilirsin. :) (Paint nerde hala bulamadım. :D birde uygulamaları nasıl kapatıyoruz o var tabi. Kapatmayı beceremedim bir türlü. Görev yöneticisinden kapatıyorum hep. :D )
mesela yazıcı programları falan w7 için bile ayrı disk veriyodu w8 e exe dosyası yüklenirmi
 

cukuleaks

Üye
VALLAHİ AZIM AÇIK YORUDUM YORUMLARI... Windows 8 en stabil diyorsunuz ben yükledim valalhi pc resmen çöktü. Her şey yavaş her şey yavaş. Bide pcyi yeni formatlamıştım..... Bende dedim uraşamam kaldırdım. Bana sorarsanız görünüş arayüz harika ama bende çok kastı anlam veremedim .....
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
VALLAHİ AZIM AÇIK YORUDUM YORUMLARI... Windows 8 en stabil diyorsunuz ben yükledim valalhi pc resmen çöktü. Her şey yavaş her şey yavaş. Bide pcyi yeni formatlamıştım..... Bende dedim uraşamam kaldırdım. Bana sorarsanız görünüş arayüz harika ama bende çok kastı anlam veremedim .....
dual boot olarak kuracağım ilk bi format atıyim
 
omerynd

omerynd

Üye
çift işletim sistemi kurarsanız sistem açılışı yavaş olur ve rahatsız olursunuz bu durumdan. önerim tek başına w8 i kurmanız. w7 ile hiçbir farkı yok programlarda falan. metro arayüzü güzel biraz da performansı iyi kullanılabilir bir işletim sistemi şu an beta halindeylken dahi. ben tek bunu kullanıyorum sorunum yok kesinlikle öneririm
 

NeoV

Üye
Bende tek bunu kullanıyorum harika. Oyunlarda fps artışı aldım.
(Kasan arkadaş, en az 2 gb ram olması lazım sistemde boş. W8 1.5 gb yiyor çünk.)
 

cukuleaks

Üye
Bende tek bunu kullanıyorum harika. Oyunlarda fps artışı aldım.
(Kasan arkadaş, en az 2 gb ram olması lazım sistemde boş. W8 1.5 gb yiyor çünk.)
4 gb ram. 64 bit

- - - Eklendi - - -

2.0 ghz çift çekirdek :/
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Bende tek bunu kullanıyorum harika. Oyunlarda fps artışı aldım.
(Kasan arkadaş, en az 2 gb ram olması lazım sistemde boş. W8 1.5 gb yiyor çünk.)
benim laptop 4gb ram 2.3 ghz çift çekirdek 64 bit yüklenirmi


- - - Eklendi - - -

 
semihguney

semihguney

Üye
Hız konsunda problem yok da ben hiç beğenmedim bunu ya :hih: Win8 release preview yükledim pişmanım . kaldırılmıyorda . format atıcam win7i artık senelerce kullanıcam heralde . bazı özellikleri güzel ama alışamadım arkadaşım ne sinir bişi bu :kotu:
 
MrTech

MrTech

Üye
Hız konsunda problem yok da ben hiç beğenmedim bunu ya :hih: Win8 release preview yükledim pişmanım . kaldırılmıyorda . format atıcam win7i artık senelerce kullanıcam heralde . bazı özellikleri güzel ama alışamadım arkadaşım ne sinir bişi bu :kotu:
alışınca güzel bi sistem fakat deneme süresi işini sevmedim.
 
semihguney

semihguney

Üye
deneme süresi bitince ne olacak ki . bilgisayarımı kullanamayacak mıyım acaba :ah
 

cukuleaks

Üye
  • Beğen
Tepkiler: savas_yal
semihguney

semihguney

Üye
tamam abi ne kızıyon ki diyip temiz bi format çekeriz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
bunun usb boot versiyonunu verebilecek olan var mı
 

cukuleaks

Üye
tamam abi ne kızıyon ki diyip temiz bi format çekeriz :D
PC de ''Dosyaların gider ben karışmam haaaa:bye2:'' derse sen ne yapacaksın ? :sahan: tüh seni vicdansız pc bana bunlarıda yapacadın he ? PC de ''yürü git ulan:lamer: '' iş bitti kaybeden sen olursun :D


- - - Eklendi - - -

bunun usb boot versiyonunu verebilecek olan var mı
Sitesinde .iso şeklinde olanı var onu indir. Daemon tools ile aç ve içindekileri , biçimlendirilmiş ve içinde hiç ama hiçbirşey olmayan bi flaş belleğe at. O direk olarak windows 8 diye okur. Yani windows 8 veya başka programları öyle okuyordu. Bu windows 7 nin üzerine kurulan bişeymidir yoksa usb boot gibi kurulurmu bilmem. Ama dediğim işlem %75 ihtimal olması lazım.
 
semihguney

semihguney

Üye
Tamam abi bi çay koyim neden kızıyorsun ki derim bilgisayara :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt