(Paint nerde hala bulamadım.
birde uygulamaları nasıl kapatıyoruz o var tabi. Kapatmayı beceremedim bir türlü. Görev yöneticisinden kapatıyorum hep.
)mesela yazıcı programları falan w7 için bile ayrı disk veriyodu w8 e exe dosyası yüklenirmiBende yeni yükledim şimdi W8'i sana öncelikle şöyle diyeyim; hayatımda gördüğüm en stabil işletim sistemi. 7 ile arasında çok fark var. Şuan için firmalar çoğu programlara w8 güncellemesi yayınladı. Sorunsuz çalıştırabilirsin.(Paint nerde hala bulamadım.
birde uygulamaları nasıl kapatıyoruz o var tabi. Kapatmayı beceremedim bir türlü. Görev yöneticisinden kapatıyorum hep.
)
mesela yazıcı programları falan w7 için bile ayrı disk veriyodu w8 e exe dosyası yüklenirmi

dual boot olarak kuracağım ilk bi format atıyimVALLAHİ AZIM AÇIK YORUDUM YORUMLARI... Windows 8 en stabil diyorsunuz ben yükledim valalhi pc resmen çöktü. Her şey yavaş her şey yavaş. Bide pcyi yeni formatlamıştım..... Bende dedim uraşamam kaldırdım. Bana sorarsanız görünüş arayüz harika ama bende çok kastı anlam veremedim .....
4 gb ram. 64 bitBende tek bunu kullanıyorum harika. Oyunlarda fps artışı aldım.
(Kasan arkadaş, en az 2 gb ram olması lazım sistemde boş. W8 1.5 gb yiyor çünk.)
benim laptop 4gb ram 2.3 ghz çift çekirdek 64 bit yüklenirmiBende tek bunu kullanıyorum harika. Oyunlarda fps artışı aldım.
(Kasan arkadaş, en az 2 gb ram olması lazım sistemde boş. W8 1.5 gb yiyor çünk.)
alışınca güzel bi sistem fakat deneme süresi işini sevmedim.Hız konsunda problem yok da ben hiç beğenmedim bunu yaWin8 release preview yükledim pişmanım . kaldırılmıyorda . format atıcam win7i artık senelerce kullanıcam heralde . bazı özellikleri güzel ama alışamadım arkadaşım ne sinir bişi bu
![]()
PC açılırken ''Hoooooop orda dur bakalım. 30 gün dedik 30 gün. Hadi narş!deneme süresi bitince ne olacak ki . bilgisayarımı kullanamayacak mıyım acaba![]()
'' diyecek 
PC açılırken ''Hoooooop orda dur bakalım. 30 gün dedik 30 gün. Hadi narş!'' diyecek
![]()
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))8 çıksın yükleriz zaten o videoda windows developer preview diyo
PC açılırken ''Hoooooop orda dur bakalım. 30 gün dedik 30 gün. Hadi narş!'' diyecek
![]()
PC de ''Dosyaların gider ben karışmam haaaatamam abi ne kızıyon ki diyip temiz bi format çekeriz![]()
'' derse sen ne yapacaksın ?
tüh seni vicdansız pc bana bunlarıda yapacadın he ? PC de ''yürü git ulan
'' iş bitti kaybeden sen olursun 
Sitesinde .iso şeklinde olanı var onu indir. Daemon tools ile aç ve içindekileri , biçimlendirilmiş ve içinde hiç ama hiçbirşey olmayan bi flaş belleğe at. O direk olarak windows 8 diye okur. Yani windows 8 veya başka programları öyle okuyordu. Bu windows 7 nin üzerine kurulan bişeymidir yoksa usb boot gibi kurulurmu bilmem. Ama dediğim işlem %75 ihtimal olması lazım.bunun usb boot versiyonunu verebilecek olan var mı
