Neden? Hayatı Sorgulatan Oyun...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

odun oldugunuuzdan olabılırmı
neden.neden. boşluklar hep boşş
 


zaza

zaza

Üye
çünkü doldurulamıyor olmasıdır

neden bu pelin hep ağlamayı seçiyor
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
üzüntülü olduğu için:)
neden aklımızdaki şeyler başımıza gelir?
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Çok Düşündüğümüz İçin Kendimizi Bunun olacağına inandırdığımız için..

Neden Hayata kötü Deriz ?
 
kol@j

kol@j

Üye
neden hala maxicep te buluyorum kendimi
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
elimizde olanın kıymetini bilmediğimiz için.

Neden üniversite okumak zorundayız ?
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
elimizde olanın kıymetini bilmediğimiz için.

Neden üniversite okumak zorundayız ?

Adam gibi bir meslek sahibi olman için, dolaylı yoldan insanlığın gelişmesi için.İstersen okuma zorla okutan yok :ehe

Neden slap tekniği bu kadar zor. ( Hadi bunuda açıklayın :ehe )


- - - Eklendi - - -

Sorduğum soru ile konu kapandı galiba :ehe
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
çünkü gitar kullanmak genel olarak zor :aha:
google'da arattım hep gitarla ilgili şeyler çıktı yoksa ilk defa duyuyorum :D

peki neden galaxy s3'te pentile ekran var?
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
çünkü gitar kullanmak genel olarak zor :aha:
google'da arattım hep gitarla ilgili şeyler çıktı yoksa ilk defa duyuyorum :D

peki neden galaxy s3'te pentile ekran var?

Evet bir bas gitar tekniği.En zor teknik diyebilirim.Senin sorunun cevabı ise "olduğu için"

Peki neden Xbox'ta Blue Ray değil de DVD kullanıldı? Şuan çok yetersiz kalmaya başladıda.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici


Evet bir bas gitar tekniği.En zor teknik diyebilirim.Senin sorunun cevabı ise "olduğu için"

Peki neden Xbox'ta Blue Ray değil de DVD kullanıldı? Şuan çok yetersiz kalmaya başladıda.
xbox 720'de belli başlı bir gelişme yapmak için.

peki neden Fenerbahçe Türkiye kupasını 29 yıl alamadı ? :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Neden neden diyoruz ?
 
kol@j

kol@j

Üye
aslında bütün bu "neden" sorularının en genel cevabı
"neden olmasın?"
böylece sorumu da sormuş oldum
 

pelın_

çok zor bir soru oldu neden oldugunu bilsem böle mutsuz olurmuydum

neden hayat en güzel anı yaşarken bianda tersine dönebiliyo acaba
 
balcolu

balcolu

Üye
OLması gerektiği için olabilir mi? :) Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar neden zayıflamıyor?
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
OLması gerektiği için olabilir mi? :) Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar neden zayıflamıyor?

Yalnız bazı arkadaşlar kural ihlali yapıyorlar üstteki soruyu cevaplayıp alta soru yazılmalı.

Çok yedikleri için olabilir mi ?

Bakuman'ın son 5 bölümü neden türkçeye çevilmiyor ?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
İngilizlere özel olabilir mi ?
Neden sevilen yemekler hep zararlı :zzz:
 
tarxhn

tarxhn

Üye
çünkü içlerinde zararlı maddeler olduğu için bir nevi zıt kutuplar birbirini çeker olayı?
neden torpil olmadan mevki sahibi olunamıyor?
 
tarxhn

tarxhn

Üye
soru sorayım bari
bir kilo demirle bir kilo pamuk aynı ise neden ikiside suda batmıyor.açıkla ama yoğunluğu işin içine sokma :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt