neden hala maxicep te buluyorum kendimi

Çok Düşündüğümüz İçin Kendimizi Bunun olacağına inandırdığımız için..
Neden Hayata kötü Deriz ?
elimizde olanın kıymetini bilmediğimiz için.
Neden üniversite okumak zorundayız ?

)
çünkü gitar kullanmak genel olarak zor
google'da arattım hep gitarla ilgili şeyler çıktı yoksa ilk defa duyuyorum
peki neden galaxy s3'te pentile ekran var?
xbox 720'de belli başlı bir gelişme yapmak için.
Evet bir bas gitar tekniği.En zor teknik diyebilirim.Senin sorunun cevabı ise "olduğu için"
Peki neden Xbox'ta Blue Ray değil de DVD kullanıldı? Şuan çok yetersiz kalmaya başladıda.

OLması gerektiği için olabilir mi?Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar neden zayıflamıyor?
İngilizlere özel olabilir mi ?
Neden sevilen yemekler hep zararlı![]()

