Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Neden? Hayatı Sorgulatan Oyun...
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Praetor
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Başka gösterecek bir şey olmadığı için.
Neden yirmilik diş diye bir sorunu olur ki insanın... İşe yaramaz etmez... Neden çıkar bu meret?
pelın_
valla 23 yaşındayım ve hala çıkmaya uğraşıyo bi çoksada kurtulsak he bide çok ağrıyo
neden hep terslik bulur
semihguney
Üye
düz bi insansındır zıtlıklar birbirini çeker neden insanlar yararlı olan şeyleri sever de yararlı işleri yapmaz ?
- - - Eklendi - - -
zararlı şeyleri sever * olacaktı
tarxhn
Üye
zararlı seyler her zaman insanlara daha cezbedici geldiği için.
insan dogar ve ölür. ortasında ne için yaşar
jackalmami
Üye
ahıret ıcın yasar. Hayatı boyunca bır suru sınavlardan gecırılır ve ona gore odullendırılır yada cezalandırılır...
Insanlar neden uc gunluk dunya ugruna ahıretını tehlıkeye atar?