Psp Alacağım Lütfen Önerilere Açığım.

Sponsorlu Bağlantılar

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi
Psp Alacağım Lütfen Önerilere Açığım.
Merhaba arkadaşlar hayatımda ilk defa psp alacağım ve hiç bir bilgim yok.
Hangi tür psp almalıyım? ve hangi tür psp lerde iyi grafiklere sahib ve crackli oyunlar mevcuttur lütfen beni bilgilendirirseniz sevinirim.
İyi forumlar.
 


Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Merhaba arkadaşlar hayatımda ilk defa psp alacağım ve hiç bir bilgim yok.
Hangi tür psp almalıyım? ve hangi tür psp lerde iyi grafiklere sahib ve li oyunlar mevcuttur lütfen beni bilgilendirirseniz sevinirim.
İyi forumlar.

Aralarında en iyileri PSVita fakat henüz hacklenmedi oyunları orjinal alman gerekiyor.Eğer daha ucuz bir şey istersen en uygunu tabiki en yenisi olan PSP 3004'tür.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi


Aralarında en iyileri PSVita fakat henüz hacklenmedi oyunları orjinal alman gerekiyor.Eğer daha ucuz bir şey istersen en uygunu tabiki en yenisi olan PSP 3004'tür.

Merhaba sorumu yanıtladığınız için teşşekkür ederim.
Psp Vita pahali geldi. Psp 3004 fiyatlari bizim burada 450 TL hafiza karti + oyun + c.rackleme chip ile beraber. sizce fiyati uygunmu?
 

yusuf9696

Üye
bence uygun zaten normali 390 tl çip zaten 70 tl ve yukkarısı ide oyun uygunbence değerlendirebilirsin bendede ps 2 var 2. el aldım hemde çipli birde 450 oyunu var bide 200 oyunu örjina ps2 de alabilirsin sonuçta sen kullanacaksın sen karar ver bide ikici el ps2 daha güzel mesala ps 2 sıfır 300 tl çip 90 tl bide oyun oyunda 100 tl desek yani toplam 490 tl 2. el daha mantıklı birde çip :çip korsan oyunları çalıştırması için kolay gelsin bide ps2 çok elettirik harcıyo diolar yalan ben baktım 800 tl elettirik faturası gelen varmıs ama yalan korktum bende ilk duyunca bana ormade 50 tl gelirdi 65 tl geldi zaten illaki azcıkoynıcak kolay gelsin
 

fnldstntn

Üye
Psp 3004 veya Psp Go ya dak istersen..Psp go 3004 ile aynı oyunları çalıştırıyor sadeca tasarımı farklı tuşları kayar kapaklı...
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Psp 3004 veya Psp Go ya dak istersen..Psp go 3004 ile aynı oyunları çalıştırıyor sadeca tasarımı farklı tuşları kayar kapaklı...

Birde PSP Go daha küçük.Ayrıca PSP 3004 ele daha rahat oturuyor.PSP Go'da kayar kapak problemleri de olabiliyormuş pek önermem.
 

fnldstntn

Üye


Birde PSP Go daha küçük.Ayrıca PSP 3004 ele daha rahat oturuyor.PSP Go'da kayar kapak problemleri de olabiliyormuş pek önermem.

Olabilir...Bendede Psp 3004 var fakat psp go yu hiç kullanmadım benimkisi sadece bir öneri idi...Farklı bir alternatif...Ayrıca Psp çipsiz tamamen yazılımsal olarakta kırılabiliyor okada para vermeye gerek yok...
 

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi
bence uygun zaten normali 390 tl çip zaten 70 tl ve yukkarısı ide oyun uygunbence değerlendirebilirsin bendede ps 2 var 2. el aldım hemde çipli birde 450 oyunu var bide 200 oyunu örjina ps2 de alabilirsin sonuçta sen kullanacaksın sen karar ver bide ikici el ps2 daha güzel mesala ps 2 sıfır 300 tl çip 90 tl bide oyun oyunda 100 tl desek yani toplam 490 tl 2. el daha mantıklı birde çip :çip korsan oyunları çalıştırması için kolay gelsin bide ps2 çok elettirik harcıyo diolar yalan ben baktım 800 tl elettirik faturası gelen varmıs ama yalan korktum bende ilk duyunca bana ormade 50 tl gelirdi 65 tl geldi zaten illaki azcıkoynıcak kolay gelsin

Öneriniz için teşşekkür ederim fakat elimde ps2 var.



Olabilir...Bendede Psp 3004 var fakat psp go yu hiç kullanmadım benimkisi sadece bir öneri idi...Farklı bir alternatif...Ayrıca Psp çipsiz tamamen yazılımsal olarakta kırılabiliyor okada para vermeye gerek yok...


Psp3004 daha kullanışlı bencede.
Arkadaşlar peki bu psp3004 de internet bağlantısı veya multiplayer oynama gibi bir seçeneğimiz varmı?
 

fnldstntn

Üye
Öneriniz için teşşekkür ederim fakat elimde ps2 var.




Psp3004 daha kullanışlı bencede.
Arkadaşlar peki bu psp3004 de internet bağlantısı veya multiplayer oynama gibi bir seçeneğimiz varmı?

Evet üzerinde wifi var fakat tarayıcısı rezalet ve sanırım son sürümlerde psn üzerinde multiplayer var veya costom romla ekleniyor sanırım biryerde görmüştüm fakat tam hatırlamıyorum...
 

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi


Evet üzerinde wifi var fakat tarayıcısı rezalet ve sanırım son sürümlerde psn üzerinde multiplayer var veya costom romla ekleniyor sanırım biryerde görmüştüm fakat tam hatırlamıyorum...

Wifi yerine keşke wireless olsayd.Dostum kusura bakma çok soru soruyorum ama kaç gb lik hafıza kartı yeterlidir psp 3004 için ?
 
goldonfreeman

goldonfreeman

Üye
psp 3004 yada go al 2sındede ınternet baglantısı war onlıne oyuna glınce oynanıyo baglantıdan tarayıcısına glırsek bazı karekter harfler falan gozukmuyordu sımdı bılmıyorum
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Wifi yerine keşke wireless olsayd.Dostum kusura bakma çok soru soruyorum ama kaç gb lik hafıza kartı yeterlidir psp 3004 için ?

Hocam Wireless ile Wi-fi aynı şeyler.Wi-fi zaten wireless fidelity demek.Hafıza kartı oynayacağınız oyuna, indireceğiniz filme göre değişir.Alabileceğiniz en yüksek boyutu almanız sizin için iyi olacaktır.
 

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi


Hocam Wireless ile Wi-fi aynı şeyler.Wi-fi zaten wireless fidelity demek.Hafıza kartı oynayacağınız oyuna, indireceğiniz filme göre değişir.Alabileceğiniz en yüksek boyutu almanız sizin için iyi olacaktır.

Peki hafıza kartıları tam olarak kaç TL arasi değişiyor? bu arada açıklama için teşşekkür ederim.
psp 3004 yada go al 2sındede ınternet baglantısı war onlıne oyuna glınce oynanıyo baglantıdan tarayıcısına glırsek bazı karekter harfler falan gozukmuyordu sımdı bılmıyorum

Bilgi için teşşekkür ederim.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Peki hafıza kartıları tam olarak kaç TL arasi değişiyor? bu arada açıklama için teşşekkür ederim.


Bilgi için teşşekkür ederim.

Ben en az 8 al derim özellikle hafıza kartına yükleyeceksen oyunları hatta 8'de bile oynamadığın oyunu sileceksin v.s.Eğer imkanın varsa yanında 16 GB hediye eden yerler oluyor onlardan al.Bir de mutlaka kılıf, jelatin al çok çabuk çizilliyor.Eski PSP'me kart alırken 8 GB'ler 50 16'lar 60 32'ler 100 lira civarındaydı şuanda fazla değişmemiştir..
 
goldonfreeman

goldonfreeman

Üye
hafıza kartını buyuk al ımkanın varsa bnde 4gb wardı en kral oyunlardan sadece 5tane yukleyebılmısdım
 

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hepinize çok teşşekkür ederim sayenizde artık pspler hakkında bilgim var.
Gerçekten çok teşşekkür ederim hepinizi seviyorum hayırlı hafta sonları dilerim.
Haftıza kartının en büyüğünden almaya çalışıcam ve jeletinde.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Arkadaşlar hepinize çok teşşekkür ederim sayenizde artık pspler hakkında bilgim var.
Gerçekten çok teşşekkür ederim hepinizi seviyorum hayırlı hafta sonları dilerim.
Haftıza kartının en büyüğünden almaya çalışıcam ve jeletinde.

Rica ederiz :tebessüm: Bu arada jelatinin büyüğü yok kalitelisi demek istedin galiba :) Jelatini tek olarak değil de paket halinde (taşıma çantası, jelatini, tutma ipi v.s) alırsan hem tek tek almaktan daha ucuza gelir hem de tam korumuş olursun.Dediğim gibi çok rahat zarar görebiliyor. PSP'ler...
 

StanicEnemy

Üye
    Konu Sahibi


Rica ederiz :tebessüm: Bu arada jelatinin büyüğü yok kalitelisi demek istedin galiba :) Jelatini tek olarak değil de paket halinde (taşıma çantası, jelatini, tutma ipi v.s) alırsan hem tek tek almaktan daha ucuza gelir hem de tam korumuş olursun.Dediğim gibi çok rahat zarar görebiliyor. PSP'ler...
Tamam :D
 
wndrby

wndrby

Üye
arkadaslar, 3004 ile 3006 arasında ne fark war bilgisi olan war mı?
 

numoketo

Üye
Ben psp 2001 satiyorum çok temiz düşünürsen.. Yaninda 10 a yakin orjinal oyun var.. 5425386753
 


Üst Alt