Google I/O 2012: Android aktivasyonları iOS'u geçti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Google I/O 2012: Android aktivasyonları iOS'u geçti
Google bu yıl da geleneği bozmadı ve etkinliğin ilk başlığını aktive edilen toplam Android sayısına ayırdı.



Gördüğümüz gibi 2012 yılında aktivasyonu yapılan (yani satılan) Android tabanlı toplam cihaz sayısı geçtiğimiz yıla kıyasla 4 kat artarak 400 milyona çıkmış durumda.

Bunun anlamı her gün küresel çapta 1 milyon adet Android satışı gerçekleşmesi. Saniyeye düşen sayı ise 12!

Ve asıl önemlisi, Google artık Apple'ı geçmiş durumda:

Apple'ın WWDC 2012'de açıkladığı iOS tabanlı tüm cihazların toplam satış adeti 365 milyon idi.
 


Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
:alkis
 
-efşan

-efşan

Üye
Helal olsun..!
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Helal olsunda 50 marka 1 markayı geçmiş ne olacak sanki? Tebrikler yinede android olmasa ne yapardık?
 
Matador03

Matador03

Üye
O kadar cok cihaz sadece 3 cihaza karsi ve denildigi gibi bilmem kac marka tek markaya karsi el insaf yahu :ehe aslinda androidi cok seviyorum ama pratik degil :( ios u sirf uygulama , mesaj ve pratiklik icon bile alabilirim ki alacagim yakinda :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

sataer

Üye
şimdi bana kızacaksınız da 5 cihaza karşı hadi sizin hatrınıza 10 ios cihaz olsun hadi 20 de olsun arkadaş. Yahu kaç tane android cihaz var kafadan 15 tane sony 15 samsung de 15 htc de lg huawei zte vs vs en aşşa 100 farklı model android cihazlar ve aradaki fark sadece 35 milyonsa bu bence ios u geçmiş sayılmaz ki şunu da düşünün 400 tl ye de android cihaz var ama iosun en ucuzu şuan 700 küsür tl li 3gs.
 
61semih

61semih

Üye
ios sadece iphonelerde değil arkadaşlar.
tabiki apple tek başına çok büyük ve güçlü fakat işletim sistemi olarak değerlendirildiğinde android in üstünlüğü malum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady

sataer

Üye
ios sadece iphonelerde değil arkadaşlar.
tabiki apple tek başına çok büyük ve güçlü fakat işletim sistemi olarak değerlendirildiğinde android in üstünlüğü malum.

iphonelarda bide ipodlarda başka nerde var ios? Neye göre android daha üstün ios dan? Güldürme.
 
klongs

klongs

Üye
​ipaddede var
 
Matador03

Matador03

Üye
ios sadece iphonelerde değil arkadaşlar.
tabiki apple tek başına çok büyük ve güçlü fakat işletim sistemi olarak değerlendirildiğinde android in üstünlüğü malum.


Hangi ustunluk pardon ? :zuhaha: stabillik diyorsan sana bisey demem , hatta oyun uygulama da buna dahil ;) acik kaynak kod dersen bu hem avantaj hem dezavantaj ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
E bundan doğal ne var.Önemli olan bundan kazanılan para ki 35.000 telefon farkı ile Apple yine daha çok kazanır.Sonuçta bu Android telefonların içinde T20 gibi android cihazlar da var...

- - - Eklendi - - -

Ayrıca sadece Iphone olmasın tamam.Toplam Apple ürünleri ile Samsung'un Android'li ürün sayısı bir mi bir de diğer markalar var...
 

sataer

Üye
E bundan doğal ne var.Önemli olan bundan kazanılan para ki 35.000 telefon farkı ile Apple yine daha çok kazanır.Sonuçta bu Android telefonların içinde T20 gibi android cihazlar da var...

- - - Eklendi - - -

Ayrıca sadece Iphone olmasın tamam.Toplam Apple ürünleri ile Samsung'un Android'li ürün sayısı bir mi bir de diğer markalar var...

:op:
 
  • Beğen
Tepkiler: Niizuma.Eiji
phasan

phasan

Üye
en iyisi ios
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bu iOS un daha üstün olduğu gerçeğini değiştirmez bence :)
 
61semih

61semih

Üye
iphonelarda bide ipodlarda başka nerde var ios? Neye göre android daha üstün ios dan? Güldürme.
ipodların satış rakamlarından haberin yok sanırım arkadaşım.
android in üstünlüğü ios a göre daha fazla tercih edilmesi.

microsoft un tekelinde windows var,alternatiflaride var tabiki ama tekel windows, ios ta apple nin ürünü (microsoft->windows)ama mobil işletim konusunda tekel değil ios.
umarım anlatabilmişimdir.

siz neyi tartışıyorsunuz apple samsung mobile mi bilemem fakat açılan başlıkta işletim sistemleri üzerine açılmış benimde yorumum bu yönde.
birisi şukadar kar etmiş bukadar cihazdan banane bana kar payımı verecekler.hepsi senin benim paramı nasıl alırız ona bakıyorlar.
 

sataer

Üye
ipodların satış rakamlarından haberin yok sanırım arkadaşım.
android in üstünlüğü ios a göre daha fazla tercih edilmesi.

microsoft un tekelinde windows var,alternatiflaride var tabiki ama tekel windows, ios ta apple nin ürünü (microsoft->windows)ama mobil işletim konusunda tekel değil ios.
umarım anlatabilmişimdir.

siz neyi tartışıyorsunuz apple samsung mobile mi bilemem fakat açılan başlıkta işletim sistemleri üzerine açılmış benimde yorumum bu yönde.
birisi şukadar kar etmiş bukadar cihazdan banane bana kar payımı verecekler.hepsi senin benim paramı nasıl alırız ona bakıyorlar.

kardeşim ipodun çok satmasıyla ne alakası var ben diyorum ki kıyas saçma aslında telefon sayısını kullanıcı sayısına oranladığında ios daha çok tercih ediliyor. 20 modelle 100 modeli kıyaslamak adil mi?
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
kardeşim ipodun çok satmasıyla ne alakası var ben diyorum ki kıyas saçma aslında telefon sayısını kullanıcı sayısına oranladığında ios daha çok tercih ediliyor. 20 modelle 100 modeli kıyaslamak adil mi?

Hayır onu bırak IOS daha çok kar etmiş oluyor.Daha çok kar eden şirket daha büyük şirkettir gayet basit.Tamam Android satışlarını arttırmış fakat bu IOS hakimiyetini etkileyememiş henüz.Apple daha çok kazandıktan sonra 1 milyar Android cihaz satılsa neye yarar...
 

sataer

Üye


Hayır onu bırak IOS daha çok kar etmiş oluyor.Daha çok kar eden şirket daha büyük şirkettir gayet basit.Tamam Android satışlarını arttırmış fakat bu IOS hakimiyetini etkileyememiş henüz.Apple daha çok kazandıktan sonra 1 milyar Android cihaz satılsa neye yarar...

yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Niizuma.Eiji
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt