ANIL
Admin
Google I/O 2012: Android aktivasyonları iOS'u geçti
Google bu yıl da geleneği bozmadı ve etkinliğin ilk başlığını aktive edilen toplam Android sayısına ayırdı.
Gördüğümüz gibi 2012 yılında aktivasyonu yapılan (yani satılan) Android tabanlı toplam cihaz sayısı geçtiğimiz yıla kıyasla 4 kat artarak 400 milyona çıkmış durumda.
Bunun anlamı her gün küresel çapta 1 milyon adet Android satışı gerçekleşmesi. Saniyeye düşen sayı ise 12!
Ve asıl önemlisi, Google artık Apple'ı geçmiş durumda:
Apple'ın WWDC 2012'de açıkladığı iOS tabanlı tüm cihazların toplam satış adeti 365 milyon idi.
Gördüğümüz gibi 2012 yılında aktivasyonu yapılan (yani satılan) Android tabanlı toplam cihaz sayısı geçtiğimiz yıla kıyasla 4 kat artarak 400 milyona çıkmış durumda.
Bunun anlamı her gün küresel çapta 1 milyon adet Android satışı gerçekleşmesi. Saniyeye düşen sayı ise 12!
Ve asıl önemlisi, Google artık Apple'ı geçmiş durumda:
Apple'ın WWDC 2012'de açıkladığı iOS tabanlı tüm cihazların toplam satış adeti 365 milyon idi.

aslinda androidi cok seviyorum ama pratik degil
ios u sirf uygulama , mesaj ve pratiklik icon bile alabilirim ki alacagim yakinda
stabillik diyorsan sana bisey demem , hatta oyun uygulama da buna dahil 

