Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız![]()

Bende inanmayan olur falan diye attım
içimi okuyorsun galiba kardeşim tam şimdi telefondan bunu ss atacaktım![]()

bnce radyasyonda çok bişi farketmez her türlü arkadaş telefonu yanında ayırmayacakneo v biraz fazla radyasyon yayıyor tek eksiği bu onun haricinde wonder'dan üstünmüş fakat ben olsam wonder alırdım sonuçta radyasyon oranları daha az...
bnce radyasyonda çok bişi farketmez her türlü arkadaş telefonu yanında ayırmayacak
Neo v nin sar değeri çok mu büyük
1,100 watt gerçekten yüksek bir değerEvet Radyasyon Değeri Sonylerin Genelinde Yüksek Bu Linkten Tüm Telefonların Radyasyon Değerlerine Bakabilirsiniz ; http://www.maxicep.com/cep-telefonl...n-degerleri-surekli-guncellenecek-655778.html
Yarı Yarıya Fark Ediyor :
Neo V : 1,100 Watt/KG
Wonder : 0.517 Watt/KG

1,100 watt gerçekten yüksek bir değer![]()
Demin Google Playde Film İzle HD diye bir programın güncellemesini indiriyordum o güncellerken bende yorumları okuyordum bir adam programın Galaxy W de kastığını söyledi çok garipsedim bence Galaxy W alma![]()
EDİT: Temple Run oyununa yazmış yorumu![]()
telefondan anlamayan hödüğün tekidir ben geçen hafta aldım galaxy wonder ı tık demedi temple run oyununuda oynadım hiç donma olmadı ama oyunu beğenmedim sildim daha çok yarış türü seviyorum telefonda mesala hot pursuit nfs shift asphalt 6 filan çokta güzel

Arkadaşlar belirttiğim gibi ne zamandır telefon alıcam ama hala alamadım nedeni ise 2 telefon arasında kalmam yaklaşık 1 hafta önce wonder almaya karar verdim siteye giriyim bi dedim girmez olaydım kafam karıştı özellik olarak wonder çoğu şeyde + özellikte olmasına rağmen bazı arkadaşlar sürekli kastığını falan söylemiş oyunlardan çıkınca wigdetler geç geliyor falan bazıları neo v de böyle bişey olmadığını söylemiş kullananlardan + ve - leri söylemelerini istiyorum

arkadaşım ben şimdi wonderin işlemci entegresinin 1 ghz olduğunu ve 1.4 e samsung tarafından yazılımla çıkarıldığını söylüyorum sence ben xperia neo kullandığım için mi söylüyorum gerçek bu ...ayrıca sony nin arayüzü samsungtan kat kat daha iyi göz görüo ben wonder kötü demiyorum ama bu aralar maxicep foruma iyi bak herkes wonderle ilgili bi şikayet açmış yani..
arkadaşım bende wonder war her gün şarjını sömürüyorum oyunlar uygulamalar zaten netten çıkmıyorum tv izliyorum kasmada olmuyor ha bi ısınmada sıkıntı war o zaten hepsinde var:')
galaxy w nin kötülenmesinin tek sebebi millet kendi telefonunu övecek tabi yorumlarda öyle görüyorum wonder daha pek piyasa yapmadı e s2 cilerde hala üstün görüyor wonderdan bilmiyolarki tesk sonuçlarını
- - - Eklendi - - -
yanlış anlaşılmasın s2de süper makina özellikle ben kasasına vuruldum...
arkadaşım bende wonder war her gün şarjını sömürüyorum oyunlar uygulamalar zaten netten çıkmıyorum tv izliyorum kasmada olmuyor ha bi ısınmada sıkıntı war o zaten hepsinde var:')
galaxy w nin kötülenmesinin tek sebebi millet kendi telefonunu övecek tabi yorumlarda öyle görüyorum wonder daha pek piyasa yapmadı e s2 cilerde hala üstün görüyor wonderdan bilmiyolarki tesk sonuçlarını
- - - Eklendi - - -
yanlış anlaşılmasın s2de süper makina özellikle ben kasasına vuruldum...
ben s2 de kullandım ama memnun kalmadım ve şimdide herkese kötülüyorum bilmiyorum belkide benim makinada bi sorun vardı garantiyede gitti geldi memnun olmadım bu benim görüşüm arkadaş wonder mı neo V mi diyor ben de wonder diyorum 
