Rammstein
Üye
İki hafta önce Galaxy SII almıştım...
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi 10.06.12 tarihinde GSII aldım ve ekranda yanma olduğundan Telpa'ya geri gönderdim. Bugün konuştuğumda telefonun değişeceğini söylediler para iadesi istediğimde de öncelikli tercihin değişim olacağını söylediler. Bir seçenek daha sundular o ise Galaxy SIII...
Nokia E6'mı satıp üzerine 1000 lira daha ekleyerek sıfır GSII almıştım. Fatura tutarım 1590TL GSIII 1999TL para pek önemli değil de.. Sizce GSIII alınır mı? yani aradaki 409TL fark ödenip? Olumlu veya Olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum. Salı gününe kadar son kararı vermem gerekiyor. (Boyutları ve taşınabilirliği de göze alarak GSII mi GSIII mü?)
- - - Eklendi - - -
Hiç gs3 kullanan yok mu şimdi?
Nokia E6'mı satıp üzerine 1000 lira daha ekleyerek sıfır GSII almıştım. Fatura tutarım 1590TL GSIII 1999TL para pek önemli değil de.. Sizce GSIII alınır mı? yani aradaki 409TL fark ödenip? Olumlu veya Olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum. Salı gününe kadar son kararı vermem gerekiyor. (Boyutları ve taşınabilirliği de göze alarak GSII mi GSIII mü?)
- - - Eklendi - - -
Hiç gs3 kullanan yok mu şimdi?
boyutundan ben de korkmustum ilk basta ama cok da sorun olmuyor
korkarsın 
