yaren_dede neden ban yedi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
yaren_dede neden ban yedi ?
bahadır kardeşimiz 10 gün ban yemiş kim yaptı bunu ona en aktif üyelerden biriydi. Gerek paylaşımları gerek yardımları ile forumun ileri gelen üyelerinden biriydi biri onu delirtmiş olmalı ban yiyecek biri değil :)
 


e.c

Üye
kendi kendine atmıştır :d:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
mouse imlecini kullanıcı isminin yanındaki soru işaretinin üzerine getirirsen öğrenirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
spy ghost

spy ghost

Üye
süre : 9 gün -: kendi isteğiyle uzaklaştı
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
mouse imlecini kullanıcı isminin yanındaki soru işaretinin üzerine getirirsen öğrenirsin.

Forumda Hep Neden Ban Yedi Konulari Acilip Duruyor ..

Bence Sen Bu Cevabini Konu Olarak Acc .. O Konuda Ust Konu Olsun .! :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
bahadır kardeşimiz 10 gün ban yemiş kim yaptı bunu ona en aktif üyelerden biriydi. Gerek paylaşımları gerek yardımları ile forumun ileri gelen üyelerinden biriydi biri onu delirtmiş olmalı ban yiyecek biri değil :)


birileri onu delirtmiş, kendine ban atmış
 

Salihç.

Üye
o kim
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Dedemiz ama yaşlı değil :)
 

burakkk97

Üye
Bu sefer niye banli biri soyleyebilir mi malum mobillik :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: manolyam63
manolyam63

manolyam63

Üye
Neden ban yemiş...
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
:hmmm
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
konu hortlanmış. kimse suçsuz yere banlanmaz dostlar bahadır abiyi bende özledim umarım cezası bittiğinde tekrar aramızda olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt