Nokia 5130 İcin Anna System (7.97)

Sponsorlu Bağlantılar



kerimkursat

kerimkursat

Üye
kardesım c3 e de yapsan bu annanın fw sını
 

bülent_06

Üye
bunu nasıl yüklicez yamayı onuda anlatım yaparsan iyi olur hem yüklemek isteyenler için bilmeyenlere bilgilendirme olur şimdiden teşekürler son bi sorum c2-01 e uyarmı iyi forumlar iyi günler :oke:
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
kardesım c3 e de yapsan bu annanın fw sını

kerim hocam su fw'lerimi hackleyeyim söz sana c3 anna yapcam.

- - - Eklendi - - -

bunu nasıl yüklicez yamayı onuda anlatım yaparsan iyi olur hem yüklemek isteyenler için bilmeyenlere bilgilendirme olur şimdiden teşekürler son bi sorum c2-01 e uyarmı iyi forumlar iyi günler :oke:

bilgilendirmeyi yaptım.ppm uymaz sanada sonra bi Fw Ayarlarım.
 
serhad_683

serhad_683

Üye
peki kardeşim..güzel görüntü ama neden 7.95 yazılımını değilde 7.97 yi yaptın..şimdi ben bu yazılımı atarım..sonra beğenmem..7.97 nin türkçe yazlımı yok..o zaman ne yapcaz..7.95 i yapamaz mısın bu şekilde..
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
7.95 in dil dosyalarını bulursanız 7.97 ye atıp türkçe yapabilirsiniz sanırım :)
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
peki kardeşim..güzel görüntü ama neden 7.95 yazılımını değilde 7.97 yi yaptın..şimdi ben bu yazılımı atarım..sonra beğenmem..7.97 nin türkçe yazlımı yok..o zaman ne yapcaz..7.95 i yapamaz mısın bu şekilde..

kardes bu fw normalde 7.95.fakat 7.97'nin isimlerini yazınca 7.97 oluyor.7.95'in versiyon isimlerini yaz olur. :oke:

- - - Eklendi - - -

7.95 in dil dosyalarını bulursanız 7.97 ye atıp türkçe yapabilirsiniz sanırım :)

yok abi ona'da gerek yok.
 

sane31

Üye
oxycubenin linkini atarmısn ?
 

bülent_06

Üye
bilgilendirmeyi yaptım.ppm uymaz sanada sonra bi Fw Ayarlarım.[/QUOTE]

tşkler saolasın :tşk:
 

apokaya23

Üye
x2-00 a olur mu bu ? Teşekkürler
 
kerimkursat

kerimkursat

Üye
beyler bunun c3 için olanını yapabılırmısn yaa
 
serhad_683

serhad_683

Üye
kardeş attım yazılımı ama sorun var..ilk resimdeki gibi değil..2.resimdeki gibi de değil yani..3 .yü hiç sorma şimdi napcaz..söyle..
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
kardeş attım yazılımı ama sorun var..ilk resimdeki gibi değil..2.resimdeki gibi de değil yani..3 .yü hiç sorma şimdi napcaz..söyle..

dediklerimi sırayla yaptın mı ? he bide benimkine 6303i teması ekliydi.

- - - Eklendi - - -

kardeş attım yazılımı ama sorun var..ilk resimdeki gibi değil..2.resimdeki gibi de değil yani..3 .yü hiç sorma şimdi napcaz..söyle..

ss atar mısın ?
 
serhad_683

serhad_683

Üye
evet dediğin gibi yaptım..birde
HiddenFolders>IsaSettings te wbxml dosyası yok..seninkini atıyorum birşey değişmiyor..
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
evet dediğin gibi yaptım..birde
HiddenFolders>IsaSettings te wbxml dosyası yok..seninkini atıyorum birşey değişmiyor..

attıktan sonra telefonu resle telefon ayarlar-ekran-orangescreen yazar.sen bi yerde hata yapıyorsundur.
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Upp
 
serhad_683

serhad_683

Üye
kardeş yazılım 7.97 imiş 7.95 e dönemiyorum şimdi nasıl etcez..sana sordumda 7.95 dedin..bende attım şimdi napcaz..
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
kardeş yazılım 7.97 imiş 7.95 e dönemiyorum şimdi nasıl etcez..sana sordumda 7.95 dedin..bende attım şimdi napcaz..

ben sana dedimki ppm'nin isimlerini 7.95 yap onada uyumlu bende ondan yaptım dedim.7.95 indirip modladım isimlerini sadece 7.97 yaptım.sen simdi orjinal 7.95 indir isimlerini 7.97 yap.
 


Üst Alt