MrTech
Üye
kardesım c3 e de yapsan bu annanın fw sını
bunu nasıl yüklicez yamayı onuda anlatım yaparsan iyi olur hem yüklemek isteyenler için bilmeyenlere bilgilendirme olur şimdiden teşekürler son bi sorum c2-01 e uyarmı iyi forumlar iyi günler![]()
peki kardeşim..güzel görüntü ama neden 7.95 yazılımını değilde 7.97 yi yaptın..şimdi ben bu yazılımı atarım..sonra beğenmem..7.97 nin türkçe yazlımı yok..o zaman ne yapcaz..7.95 i yapamaz mısın bu şekilde..

7.95 in dil dosyalarını bulursanız 7.97 ye atıp türkçe yapabilirsiniz sanırım![]()
oxycubenin linkini atarmısn ?
x2-00 a olur mu bu ? Teşekkürler
kardeş attım yazılımı ama sorun var..ilk resimdeki gibi değil..2.resimdeki gibi de değil yani..3 .yü hiç sorma şimdi napcaz..söyle..
kardeş attım yazılımı ama sorun var..ilk resimdeki gibi değil..2.resimdeki gibi de değil yani..3 .yü hiç sorma şimdi napcaz..söyle..
evet dediğin gibi yaptım..birdeHiddenFolders>IsaSettings te wbxml dosyası yok..seninkini atıyorum birşey değişmiyor..
kardeş yazılım 7.97 imiş 7.95 e dönemiyorum şimdi nasıl etcez..sana sordumda 7.95 dedin..bende attım şimdi napcaz..
