OrangeScreen kısmını bi türlü yapamadım hiddenfolders ısasettingste zaten 1 dosya vardı :/ değiştirdim. ama olmadı
pardon yanlış yazdım. orda 2 klasör vardı: usersettings, variantdefaults hangisine atacağız?
son ekleme: Paylaşım harika! Ayarlar ekran ayarları kısmında buldum orange screeen'i çok çok teşekkürler. Acaba burada bulunacak şeyleri seçebiliyor muyuz ya da sırasını değiştirebiliyor muyuz?