Gta 3 v1.3 PowerVR-Adreno-Mali Uyumlu...

Sponsorlu Bağlantılar

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Gta 3 v1.3 PowerVR-Adreno-Mali Uyumlu...
Gta 3 un 1.3 versiyonu ve basliktaki ekran kartlariyla uyumlu. Bildigim baslica telefonlara gore :
PowerVR->Galaxy S
Adreno->Neo V
Mali->Galaxy S2

Apkyi indirip wifiden yaklasik 450mb data indirimi yapilacak.




















Forumda daha once paylasilmis ama link olu ve benim paylastigim bu ekran kartlariyla uyumlu.

Buyrun link:

 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s ve seytan_avcisi


Black

Black

Üye
bende gta 3 ün sd dosyası var . wifi den mi indiriyim yoksa bende olan sd den mi atıyım
 

orantez31

Üye
arkadaşlar wifi yokk 450 MB LIK datayı nasıl indireyim başka 1 yolu yokmu saygılar
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
bende gta 3 ün sd dosyası var . wifi den mi indiriyim yoksa bende olan sd den mi atıyım

Arkadasim sen kendi sd dosyani atarsan bunu indirmis olmuyorsunki? Resmen kendi sdni oynuyorsun. Tabikide wifiden indirmen lazim :)

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar wifi yokk 450 MB LIK datayı nasıl indireyim başka 1 yolu yokmu saygılar

Es dost birinden bulamazmisin bi seferligine? Sd dosyalar bende var. Ama bilgisayarim coktugu icin upload edemem suanda.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Teşekkürler de bir resim video felan ekleseniz de gözümüz gönlümüz açılsa.:)
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Ordan indirirse burdakinin ne anlami var kardesim ?
 
canaytekin

canaytekin

Üye
ben yardımcı olmak ıstedım sadece amac ordakını buraya getırmek degılmı ?

- - - Eklendi - - -

zaten herkes ordan burdan bulmuyo mu ?
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
ben yardımcı olmak ıstedım sadece amac ordakını buraya getırmek degılmı ?

- - - Eklendi - - -

zaten herkes ordan burdan bulmuyo mu ?

Yanlis anladiniz. Yani adam 1.3 mali adreno powervr uyumlu gtayi yukleyecek ve wifim yok dior.siz ise gta3 un baska versiyonunun sd dosyalarini veriyorsunuz. Adam onu indirdigi zaman uyumsuzluk sorunu olacaktir. İsler karismasin diye soyledim. Yoksa tabikide ordakini burada paylasmada bi sikinti yok. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: canaytekin
canaytekin

canaytekin

Üye
pardon kardesım o zmn yanlıs anladım k bakma ama adreno icin de sd dosyaları vardı verdıgım stede

- - - Eklendi - - -

ama deedıgın gıbı malı yok bosuna kalabalık yaptım valla :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
pardon kardesım o zmn yanlıs anladım k bakma ama adreno icin de sd dosyaları vardı verdıgım stede

- - - Eklendi - - -

ama deedıgın gıbı malı yok bosuna kalabalık yaptım valla :D

Yok olsada olmasada hani bu islerden iyi anlayanlar var anlamayan var. Anlamayanin direk kafasi karisir. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: canaytekin
KayraBey

KayraBey

Üye
:tşk:
 

Euphoria-

Üye
:tşk:
 
tcfb

tcfb

Üye
:tşk:
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah babalar :)
 

mertxxxy

Üye
Bu ne bicim guncelleme wonderda eula butonuna basilmiyor ve oyundan atiyor.
 

tihame

Üye
linke tiklayinca register sayfasina yonlendiriyor zippshare yukleyebilir misin
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
linke tiklayinca register sayfasina yonlendiriyor zippshare yukleyebilir misin
arkadaşlar nasıl giremiyorsunuz anlamıyorum cidden. Tıklıyorum free download bide premium çıkıyo ahan bak şimdide indirmeye başladı. Nasıl yapamıyorsunuz aklım almıyorki :bilmmm
 


Üst Alt