Z sürücüsünden dosya nasıl silinir..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lance.lot

lance.lot

Üye
    Konu Sahibi
Z sürücüsünden dosya nasıl silinir..
Telefonum hackli olmasına rağmen x-plore ile z sürücüsünden hiçbir şey silemiyorum. Dosya silinemiyor diyor.
Nasıl silebilirim bi çözümü yok mu
 


u_cosar

u_cosar

Üye
Onu öyle silemezsin z sürücüsünden dosya silinip eklenemez ama yazılım dosyasını değiştirirsin onun için modifikasyon bölümüne bak
 
lance.lot

lance.lot

Üye
    Konu Sahibi
telefonın fontunu değiştirecektim. Ama flash atmakla uğraşmayım dedim. Flash atmadan bi yolu yok mu şu fontu değiştirmenin
 
dready112

dready112

Üye
flipfont diye bi program var, ayrıca şöyle bi yöntem de var
lk önce telimizi usb ile pc ye bağlayıp depolamayı seçiyoruz
2. olarak "resource" klasörünü açıyoruz.(hafıza kartınızda böyle bir klasör bulamazsanız yeni klasör açıp adını resource yapıp kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.)
bu klasörün içinde yeni klasör oluşturup adını "fonts" yapıyoruz.
fontumuzu seçtikten sonra ctrl-c ile kopyalayıp hafıza kartına açtığımız fonts klasörüne yapıştırıyoruz.
4 tane yapıştırmamız gerekiyor o yüzden her yapıştırdığınızın adını 1 2 diye adlandırın.
4 tane yapıştırdıktan sonra sırayla adlarını
S60ZDIGI
s60tsb
s60ssb
s60snr
olarak değiştiriyoruz.
telefonumuzu kapatıp açıyoruz ve yazı tipi değişmiş oluyor ( )
yalnız bu alternatif yöntem sizin telefonla uyumlu mu bilmiyorum :) internetten telefonuna uygun olan yöntemi arayabilirsin.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
flipfont diye bi program var, ayrıca şöyle bi yöntem de var
lk önce telimizi usb ile pc ye bağlayıp depolamayı seçiyoruz
2. olarak "resource" klasörünü açıyoruz.(hafıza kartınızda böyle bir klasör bulamazsanız yeni klasör açıp adını resource yapıp kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.)
bu klasörün içinde yeni klasör oluşturup adını "fonts" yapıyoruz.
fontumuzu seçtikten sonra ctrl-c ile kopyalayıp hafıza kartına açtığımız fonts klasörüne yapıştırıyoruz.
4 tane yapıştırmamız gerekiyor o yüzden her yapıştırdığınızın adını 1 2 diye adlandırın.
4 tane yapıştırdıktan sonra sırayla adlarını
S60ZDIGI
s60tsb
s60ssb
s60snr
olarak değiştiriyoruz.
telefonumuzu kapatıp açıyoruz ve yazı tipi değişmiş oluyor ( )
yalnız bu alternatif yöntem sizin telefonla uyumlu mu bilmiyorum :) internetten telefonuna uygun olan yöntemi arayabilirsin.
bunun için c2z aktif olması gerekmez mi?
 
dready112

dready112

Üye
5800 da gerekmiyo ben hacksiz ofw kullanırken yapıyordum.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
:oke:
 
lance.lot

lance.lot

Üye
    Konu Sahibi
nokia 701 için geçerli mi anlattığın yöntem..
 
dready112

dready112

Üye
hiç bilmiyorum ama dene bi zararı olmaz, en kötü ihtimalle işe yaramaz yaptığın işlem :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt