PriZm
Üye
hazır konu dağılmışken bir soru sorabilir miyim![]()
!?!?!?
hazır konu dağılmışken bir soru sorabilir miyim![]()
Özel ROM yapsınlar, bizim için 5 dk![]()

kaçıncı build?Galaxy S Cm9 son nighty sürümünde (0611) aşırı derecede bir hızlanma var.sanırım linaro kodunu eklemeye başladılar![]()
kaçıncı build?

merak etme ben bu oyunu bozacamVay be.Symbian fail şimdi işte.![]()

merak etme ben bu oyunu bozacam![]()

ali gördüm o sürümü yorumlarda da hızlı yazıyo
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburadaki son sürüm işte hangi build olduğunu bilmiyorum![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburadaki son sürüm işte hangi build olduğunu bilmiyorum![]()
Galaxy sbu sitede yazan ace galaxy ace mi yoksa htc mi
şöyle saçma sapan sorunlar sormayı kesin.CM olan bütün romlara sırayla eklenecek!!Bu kodların hangi telefonlar için olacagı kesin belli mi? Yoksa tüm androidlerde kullanılacak mı ?
Galaxy s
bu sayfa ace nin sayfası.henüz daha cm9 (4.0.4) yok.sol tarafta modeller var üstte 2. sırada ace yazıyor onu sordum
bu sayfa ace nin sayfası.henüz daha cm9 (4.0.4) yok.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu ne oluyo![]()
unofficial olarak cm9 yapmış adamlarLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu ne oluyo![]()
yetmemiş gibi S3 ün görselliğini koymuşlar o kadar
ama kamerayı bozmuşlar 
kamera zaten benim bildiğim ace de gio da ve playerlarda çalışmıyo bt çalışmaya başladı
unofficial olarak cm9 yapmış adamlaryetmemiş gibi S3 ün görselliğini koymuşlar o kadar
ama kamerayı bozmuşlar
![]()

