one x?bu arada projeyi merak edenler için site:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu kodlama S3 e eklenirse ne olur diye düşünüyorum hala![]()

one x?![]()

Dalvik Virtual Machine androidin uygulamaları çalıştırmak için kullandığı bir emulatör.bu dalvik vm motoru uygulamaya gidecek %30 %40 civarı bir gücü emülatör için kullanıyor.dolayısıyla uygulamada performans düşüşü oluyor.Dalvik ne? Ve xperia serisine de gelir mi bu
ben akşeerliyim hünkarım
- - - Eklendi - - -
furkan usta versene sen şu xperianı bir günlüğüne bana![]()

keyfün bilür abeXDA Developer: Android geliştiricileri (Symbian Developer gibi)
Telefonu yeni olmaz![]()

keyfün bilür abe![]()

hadi ya harbimi dur veriyorumMsn'ini ver sana galaxy s3 göndereyim![]()

hadi ya harbimi dur veriyorum![]()

Hatta istersen hotmail'ini ver,sana bir bardak çay gönderiyim.![]()
gmail olmazmı hotmail im yok

hünkarım banada çıkmadan bitane note 2 göndersene
Adam telefon s*çıyor sürekli zaten değilmi?hünkarım banada çıkmadan bitane note 2 göndersene

