Garip Alışkanlıklarımız Şaşırttı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Garip Alışkanlıklarımız Şaşırttı


Trafik kültürünü saptamaya yönelik 1246 kişiyle yapılan ankete göre her 100 kişiden 58’i selamlaşmak için kornaya basıyor, selektör yapıyor.

Sürücülerin trafik kültürünü saptamaya yönelik yapılan bir araştırmaya göre, yüzde 58,7’si selamlaşma ya da “hoşçakal” anlamında selektör ve korna kullanıyor.
2. Karayolları Ulusal Kongresinde “Sürücü Tutum Anketleri ve Ülkemizde Trafik Kültürüne İlişkin Yapılan Anket Çalışması” başlıklı bir bildiri yayımlandı. Jeoloji Mühendisi Nuray Ünal ile Karayolları Genel Müdürlüğü çalışanı Dr. Leyla Ünal tarafından geçen yıl hazırlanan araştırma kapsamında yüzde 28’i
kadın, yüzde 72’si erkek olmak üzere toplam bin 246 kişiye anket uygulandı.

Araştırmaya göre, katılımcıların yüzde 20,5’i son bir yıl içerisinde trafik cezası alırken, bu kişilerin yüzde 22’sini birden fazla trafik cezası alanlar oluşturdu. Ceza alanların trafik cezalarının dağılımlarına bakıldığında yüzde 39,2 ile aşırı hız ilk sırada, yüzde 34,7 ile hatalı park ikinci sırada ve yüzde 10,4 ile ışık ihlali üçüncü sırada yer aldı.
Katılanların trafik kültürü ile ilgili tutumlarına da yer verilen araştırmada, yüzde 15,1’i araç sürerken “hiçbir zaman” cep telefonu kulanmadığını belirtirken, yüzde 61,9’u “nadiren”, yüzde 12,2’si “yarı yarıya”, yüzde 8,8’i “çoğunlukla” ve yüzde 2’si “her zaman” kullandığı yanıtını verdi. Araştırmada trafik kurallarına uyma ile ilgili sorulara katılımcıların verdiği yanıtlara göre, yüzde 58,7’si selamlaşma ya da hoşçakal anlamında selektör ve korna kullanıyor.

[video]http://gundem.milliyet.com.tr/asiksan-vur-saza-taniyorsan-bas-kornaya/gundem/gundemdetay/19.10.2011/1452409/default.htm[/video]

----------Eklendi @ 14:52:37 ---------- Yazıldı @ 14:44:17 ----------

:ehe:ehe
 


Masum Serseri

Üye
bence hoşçakal demek için slelektör yakanlar daha fazladır yalan söylemişlerdir ankette :D
 

pelın_

    Konu Sahibi
korna daha çok kullanılır bence
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
kornayla selam verenleri hiç sevmiyorum valla. yanından düdükleyipte geçiyorlar :dry:
 

pelın_

    Konu Sahibi
hort
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bizim burda arabayı birinin üzerine sürmek moda :pro:
 

pelın_

    Konu Sahibi
korna güzel:)
 
.Murat.

.Murat.

Üye
kornasınada arabasınada diyecem olmayacak 30 dakikalık yolu 3 saatte anca bitirdim
lanet bir trafik vardı
konuya gelirsek korna iyi camdan kafayı uzatıp ahmet mehmet diye bağımasına gerek yok
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
kornasınada arabasınada diyecem olmayacak 30 dakikalık yolu 3 saatte anca bitirdim
lanet bir trafik vardı
konuya gelirsek korna iyi camdan kafayı uzatıp ahmet mehmet diye bağımasına gerek yok

Tanıdık gördüğünde otomatik çalan akıllı korna üretmeleri çok iyi olur ya :kop:
 
NonaZayi

NonaZayi

Üye
şu korna ne işe yarar! koymasınlar arabalara
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hele ki havalı korna takmıyorlar mı bazıları, bi basıyorlar kornaya sağırlık çekiyorum 10 dk :s
 
woswos09

woswos09

Üye
korna daha çok öndekine kızınca çalınıyor :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 776553
  • Kilitli
Cevap
6
Görüntüleme
1K
PureFood
bydexer
Cevap
0
Görüntüleme
342
bydexer
yavuzkaraca
Cevap
11
Görüntüleme
866
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
659
Haydar
denizgedik
Cevap
13
Görüntüleme
2K
cihan10


Üst Alt