[Nokia C6-01 Belle] Mod RM-718-19-02-2012

Sponsorlu Bağlantılar

covar

covar

Üye
helal olsun gercekten :oke:
 


esqalsiz

esqalsiz

Üye
kardeş ne ile atacak bunu jaf la olur mu?
 

Dostnametr

Üye
Hocam elinde telefon yok biliyorum yazılımda gayet güzel ancak yeni güncelleme düşünüyor musun ?

Yeni font , yeni çıkan modların olduğu ?
 
beyazkoza75

beyazkoza75

Üye
evet yeni bir güncelleme gelecekmi ne yapmamız gerekiyorsa bizde yardımcı olalım
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam elinde telefon yok biliyorum yazılımda gayet güzel ancak yeni güncelleme düşünüyor musun ?

Yeni font , yeni çıkan modların olduğu ?

evet yeni bir güncelleme gelecekmi ne yapmamız gerekiyorsa bizde yardımcı olalım
Yaparim fakat suan laptop kapagi kirildi serviste elimdekilerin ram yuksek degil ancak zorla kendi telefona zor yapiyorum oburu gelicek heralde haftaya ozman yapariz birseyler ben haber ederim.
 
hüseyin_46

hüseyin_46

Üye
süper görünüyror; ama ben yükleyemiyorum yaa her şey tamam da flashlamak istediğim zaman güç düğmesine basıp bırakıyorum telefonda herhangi bir tepki oluşmuyor! jaf_nok4models dan c6-01 yoktu internette de bulamadım onun için kendim ayarladım. biri bana yardımcı olabilir mi?
 
hayalet2304

hayalet2304

Üye
phoenixle yükle hacı yaw ne jaf ı
 

oguzhan54

Üye
Arkadaşım ben daha önce hiç hacklemedim.sırf jin hao v4 adlı programı yükleyebilmek için hacklicem. ama bir hata çıkarmı veya beğenmessek teli tekrar geri orjinal haline döndürebilirmiyiz diye merak ediyorum.yorumları okudum sorun yok diyor herkes emeğin için + verdim ama bi cevap verirsen sevinirim
 
hayalet2304

hayalet2304

Üye
evet eski haline döndürebilirsin, flash atmayı biliyorsan, navifirmden orjinal dosyaları indirip flashlamayıda bilirsin dimi ama...
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Abi teşekkürler ben konuyu yeni gördüm yahu...
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
beyazkoza75

beyazkoza75

Üye
kurtuluş yeni güncelleme ne zaman olacak
 

degirmenci01

Üye
kurtuluş40 hocam şu tamamen şeffaf tercihler ve saat widgetini verebilirmisin
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
1 aydır kullanıyorum ve efektler olsun kinetik olsun diğer modları olsun gayet güzel ve stabil gerçekten
 
hc500

hc500

Üye
bunu çıktığı gün kurdum çok güzel ve sabırsızlıkla yenisini bekliyor, her gün kontrol ediyorum.:)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bende flashlama başlarken UDA dosyasında "Checksum Error" veriyor.
O yüzden flashlama yapılamıyor diyor. Neden acaba?

 

loader3535

Üye
nasıl yükleniyor? bi kardeşim bana yardımcı olursa çoook sewinirimm.. :) :) lütfen pm
 


Üst Alt