spb shellden belle gorunum yaptım, nasıl benzemiş mi? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
olumsuz yada guc duruma duzecek yorumlardan kacinalim
arkadas C6-01 anna kullaniyor.
spb shel belle surunumunu kullaniyor heralde :aman2:

olayı behzat ç. Misali çözdünüz bravo.. Modding yaptım evet. :) :)

- - - Eklendi - - -



spb çok şarj yemiyor mu? orjinal belle yükleyerek telefonu daha verimli kullanabilirsin?

uygulamalrı vs nasıl yedekleyeyim bilemedim suite e senk. Konusunda guvenmıyorum.. Varsa fikrin??
 


catdog136

catdog136

Üye
olayı behzat ç. Misali çözdünüz bravo.. Modding yaptım evet. :) :)

- - - Eklendi - - -



uygulamalrı vs nasıl yedekleyeyim bilemedim suite e senk. Konusunda guvenmıyorum.. Varsa fikrin??

otomatik yedekliyor uygulamaları flash sonrası tüm programları kuruyor zaten. resim müzikleri flash belleğinize alın sonra flash işlemine başlayabilirsiniz.
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi


otomatik yedekliyor uygulamaları flash sonrası tüm programları kuruyor zaten. resim müzikleri flash belleğinize alın sonra flash işlemine başlayabilirsiniz.

flash nasıl atarım? ^3 e yeni geçtim..
 
atakan25

atakan25

Üye
belleye aşıksın galiba dönüp dolaşıp yine belleye gelmişsin :ehe
 

mrfatih13

Üye
sağol dostum zor olmadı :)

- - - Eklendi - - -



evet ama sonra mobil versıyona dönuşu bulamadm :ehe

tarayıcınla forumu aç sol en alta gel orda maxicep yazar yanında Ok var tıkla oraya mobile light yada mobil sürümü seç.
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt