byjxsura
Üye
olumsuz yada guc duruma duzecek yorumlardan kacinalim
arkadas C6-01 anna kullaniyor.
spb shel belle surunumunu kullaniyor heralde![]()
olayı behzat ç. Misali çözdünüz bravo.. Modding yaptım evet.

- - - Eklendi - - -
spb çok şarj yemiyor mu? orjinal belle yükleyerek telefonu daha verimli kullanabilirsin?
uygulamalrı vs nasıl yedekleyeyim bilemedim suite e senk. Konusunda guvenmıyorum.. Varsa fikrin??


