ROM Flaşlarken Yaşadığım Sorun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ROM Flaşlarken Yaşadığım Sorun
Xperia Pro'nun orjinal ROM'unu FlashTool ile flaşlamaya çalışıyorum, bir türlü flaş atamıyorum.

Şöyle özetleyeyim; FlashTool ile flaşlamayı başlatıyorum (Flash'a tıklamak, dosya seçmek vs.). Telefonu kapatıp Geri tuşunu basılı tutarak bilgisayara bağlayın diyor. Aynen yapıyorum. Flaş işlemi başlıyor ancak çok çabuk bitiyor ve telefon flaş modda kalıyor.

İşte resimler:





Bundan sonra telefon flaş modda kalıyor (yani kapalı kalıyor). İki farklı ROM denedim (biri Android 2.3.4 diğer ICS). Sorun ROM'lardan değil.


- - - Eklendi - - -

Bilinmeyen kaynaklar ve USB hata ayıklama modu seçilidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Never_Back_Down


Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Rom atman için flaşlayabilmen için boatloader kilidinin kaldırılması lazım eğer bu aşama tamamsa bilgisayarın dili ingilizce bölge birleşik krallık(ingiltere) yapıp dene birde o zaman sorun çıkcakmı
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Rom atman için flaşlayabilmen için boatloader kilidinin kaldırılması lazım eğer bu aşama tamamsa bilgisayarın dili ingilizce bölge birleşik krallık(ingiltere) yapıp dene birde o zaman sorun çıkcakmı

Çalıştı :halay3:

Bu cevabını görmedim, başka bir yerde buldum cevabı :züü: 20 saattir uğraşıyorum :ağlarım:
 
Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
kendi cihazımdan biliyorum bende ıcs den dönmek için o kadar uğraşmıştım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
zızzz

zızzz

Üye
Aynen arkadaşın dediğini yap bende de oluyordu bu olay bayağı sonra çözdüm flashtool programı ingilizce yapınca çalışıyor zaten dili değiştirince bilgisayarda bir şey değişmiyor sadece dil çubuğuna ekliyor dil seçeneklerini.Ben daha önce direk rom flaşlamadım, ben bu flaş seçeneğini kernel atmak için kullanıyorum. Ha bir de flash seceneğini seçtiğinde firmware content in altın da file yazan kısım da kernel.sin ve loader.sin gibi şeyler yazar ve bu kernel için geçerli diye biliyorum sen de başka bir şeyler yazabilir ama bir şeyler yok sa flaşlama işlemi kısa sürer ve yapmaz. Bu kısım dolu olduğu zaman flashlama işlemi gerçekleşir bir de C:\Flashtool\firmwares in içine atıyorsun değil mi flashtool programında seçerkende birden fazla firmware(ftf dosyası) varsa çift tıklamanı tavsiye ediyorum tek tık yapınca mavi oluyor seçenek ama seçmeyebiliyor onu böylelikle halleddebilirsin. Biraz fazla uzatıysam özür dilerim. Diğer arkadaşlarda yararlansın dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Aynen arkadaşın dediğini yap bende de oluyordu bu olay bayağı sonra çözdüm flashtool programı ingilizce yapınca çalışıyor zaten dili değiştirince bilgisayarda bir şey değişmiyor sadece dil çubuğuna ekliyor dil seçeneklerini.Ben daha önce direk rom flaşlamadım, ben bu flaş seçeneğini kernel atmak için kullanıyorum. Ha bir de flash seceneğini seçtiğinde firmware content in altın da file yazan kısım da kernel.sin ve loader.sin gibi şeyler yazar ve bu kernel için geçerli diye biliyorum sen de başka bir şeyler yazabilir ama bir şeyler yok sa flaşlama işlemi kısa sürer ve yapmaz. Bu kısım dolu olduğu zaman flashlama işlemi gerçekleşir bir de C:\Flashtool\firmwares in içine atıyorsun değil mi flashtool programında seçerkende birden fazla firmware(ftf dosyası) varsa çift tıklamanı tavsiye ediyorum tek tık yapınca mavi oluyor seçenek ama seçmeyebiliyor onu böylelikle halleddebilirsin. Biraz fazla uzatıysam özür dilerim. Diğer arkadaşlarda yararlansın dedim.

Mükemmel bir "gidilecek yollar" açıklaması. Tebrik ediyorum :alkis


- - - Eklendi - - -

kendi cihazımdan biliyorum bende ıcs den dönmek için o kadar uğraşmıştım :)

Ahh ah ah :D
 
zızzz

zızzz

Üye
rica ederim yazıım biraz yavaş olduğu ve detayları hatırlamak ve kontrol etmek için biraz geç kalmışım gibi sen hallletmişsin ama yine de yararı oldu gibi bence diğer arkadaşalaın da yararlanacağına inanıyorum. Ben teşekkür ederim bu arada hızlı cevabın ve tebriğin için.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
rica ederim yazıım biraz yavaş olduğu ve detayları hatırlamak ve kontrol etmek için biraz geç kalmışım gibi sen hallletmişsin ama yine de yararı oldu gibi bence diğer arkadaşalaın da yararlanacağına inanıyorum. Ben teşekkür ederim bu arada hızlı cevabın ve tebriğin için.

Çok doğru düşünüyorsun. Çünkü illaki Google'da benim gibi bu sorunu yaşayan olacaktır ve bu konuyu bulacaktır. Senin mesajın tam bir çözüme ulaştıracak ilgili kişileri :)
 
  • Beğen
Tepkiler: zızzz
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt