iphone fazla abartılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

franzliszt

franzliszt

Üye


şu anda ios 5.1'e untethered jb yapabiliyor musun? hayır. o halde jailbreak her daim yapılabilen bir şey değil.


- - - Eklendi - - -

ayrıca jb olmadan hala şarkı ve başka dosyalar gönderilebildiğini iddia edenlere gülüyorum gerçekten.
gülme komşuna gelir başına diyorum ozaman sana al buda 5.1.1 in untetheredi


- - - Eklendi - - -

sonuçta gönderiyormu arkadaş artık haticeleri anlatmayın bana , neticelerden bahsedin .
 


Türe

Türe

Üye
ama bir uğraşarak göndermek var bir de hali hazırda göndermek var hakan abi. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye


şu anda ios 5.1'e untethered jb yapabiliyor musun? hayır. o halde jailbreak her daim yapılabilen bir şey değil.


- - - Eklendi - - -

ayrıca jb olmadan hala şarkı ve başka dosyalar gönderilebildiğini iddia edenlere gülüyorum gerçekten.


ya kardesim ben bu jailbreakin tam olarak ne oldugunu bilmiyorum da muzik falan gondeilmiyorsa bluetooth ne ise yariyor. onu anlayamadim. aciklarsan sevinirim. :) her halde bluetoothlu kulaklik falan icindir.
 
cast_never

cast_never

Üye
sen iphone cihazi kullanmayi bilmiyosan millet ne yapsın kardesss .
 
TheSoftware

TheSoftware

Üye
    Konu Sahibi
Dalga gecmeyin arkadaslar olabilir boyle seyler. İphone jailbreak olmadan adam akilli dosya gonderemiyor, uye de iphoneun dosya gonderememesinden yakinmis. sadece fotograf video gondererek bu isler olmuyor. Gonderiliyor diyenlere selamlar.

Evet hocam aynen olay bu şekilde ben bu cihaza binlerce lira vermişim birde dosya göndermek için ekstra yazılım ücreti vereceğim ne anlamı kaldı ki.
 
pRime.

pRime.

Üye
gülme komşuna gelir başına diyorum ozaman sana al buda 5.1.1 in untetheredi


- - - Eklendi - - -

sonuçta gönderiyormu arkadaş artık haticeleri anlatmayın bana , neticelerden bahsedin .

:zuhaha: daha 5 gün mü olmuş çıkalı aylardır bekledik çıkana kadar bir yerlerimiz çatladı.


- - - Eklendi - - -

ya kardesim ben bu jailbreakin tam olarak ne oldugunu bilmiyorum da muzik falan gondeilmiyorsa bluetooth ne ise yariyor. onu anlayamadim. aciklarsan sevinirim. :) her halde bluetoothlu kulaklik falan icindir.

oyun oynamak resim ve video paylaşmak için kullanılabiliyor. bunun dışındakiler jailbreaksiz mümkün değil.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
galaxy s serisi ve lumia serisini tek geçerim ayfona
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye


:zuhaha: daha 5 gün mü olmuş çıkalı aylardır bekledik çıkana kadar bir yerlerimiz çatladı.


- - - Eklendi - - -



oyun oynamak resim ve video paylaşmak için kullanılabiliyor. bunun dışındakiler jailbreaksiz mümkün değil.

tesekkurler
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
iphoneye bır turlu ısınamıyorum bende eskıden 5800 lar nasılsa oda suan aynı konumda herkesın elınde telefonun bı havası kalmadı sadece telefonda tip var reklam var bana gore okadar paraya daha cok ozellıklı hemde kısıtlanmamıs ozellıklı cıhazlar alına bılır sahsen sony yada samsung gıbı
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
ama bir uğraşarak göndermek var bir de hali hazırda göndermek var hakan abi. :hmmm

gülme komşuna gelir başına diyorum ozaman sana al buda 5.1.1 in untetheredi


- - - Eklendi - - -

sonuçta gönderiyormu arkadaş artık haticeleri anlatmayın bana , neticelerden bahsedin .



şu anda ios 5.1'e untethered jb yapabiliyor musun? hayır. o halde jailbreak her daim yapılabilen bir şey değil.


- - - Eklendi - - -

ayrıca jb olmadan hala şarkı ve başka dosyalar gönderilebildiğini iddia edenlere gülüyorum gerçekten.

Allah'ım ya ne adamlarsınız!Kaç sayfadır tartışdığınız şeye bak arkadaş!
 
Türe

Türe

Üye
Ben tartışmadım Hünkarım kızmayın :ehe

Şaka maka herkesin elinde bir iPhone . Vallaha sıkıldım artık aynı zil sesinden . Devlet dağıtmışçasına herkesin elinde iPhone var .

Yeter almayın artık :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
klongs

klongs

Üye
he ya o zil sesi cok gıcık insanlar neyin seviyor o zilsesinin
 
61semih

61semih

Üye
abartmış arkadaş :) gio ace vb giriş seviyesi telefonlar ile ip4 karşılaştırılmaz bile...
 
  • Beğen
Tepkiler: franzliszt
Türe

Türe

Üye
Hakan abi tartışmaları sever Hünkarım :ehe
 
franzliszt

franzliszt

Üye
iphoneye bır turlu ısınamıyorum bende eskıden 5800 lar nasılsa oda suan aynı konumda herkesın elınde telefonun bı havası kalmadı sadece telefonda tip var reklam var bana gore okadar paraya daha cok ozellıklı hemde kısıtlanmamıs ozellıklı cıhazlar alına bılır sahsen sony yada samsung gıbı
cihaz kısıtlı olabilir bu olayı sen çözüyorsun şuan programsal anlamda iphonedan üstün cihaz yok muhtemel iphone5 gelincede yine olmamaya devam edecek.

- - - Eklendi - - -

Hakan abi tartışmaları sever Hünkarım :ehe
ya bana bakmayın siz ben tartışıyorum kimseyi kırmak için değil maksat 3,5 laflayalım birşeyler öğrenelim apple olur başka marka olur ama yanlış bilenler yada kullanmdan yorum yapanlar olunca ben devreye giriyorum , o cihazı illa alsınlar diye değil doğruyu bilsinler yoksa samsung galaxys serisi alırsın htc alırsın sony alırsın hepsi çok kaliteli nokialar da . ama iyi tanımak lazım cihazları ;)
 
klongs

klongs

Üye
[ENGİN];4778031' Alıntı:


ayfon zil sesi olsun da gıcık olsun hesabı:)

arkadaşımda iphone 4s var dedim niye zil sesini değiştirmiyorsun iphone zil sesi bu dedi değişmez dedi
 
avcitalip

avcitalip

Üye
jailbreak olmadan iphone bir hiç yani baksanıza zil sesini bile değiştiremiyorsun:off:zaten s2 nin şekli daha hoş duruyordu :D
 


Üst Alt