aleranol
Üye
En İyi Symbian Tarayıcısı
Arkadaşlar bir süredir forumda bu konuşuluyor. Ben de bütün tarayıcıları test edip kullanmış biri olarak sizlere biraz tarayıcıları tanıtacağım.
1. Opera Next
Arkadaşlar operanın mini versiyonunun en son çıkanıdır. Mobilden de stabil ve daha hızlı. Büyük sayfaları takılmadan açabiliyor. Ucwebin açamadığı büyük sayfaları açabiliyor.
Opera mobilin de açtığı büyük sayfalarda mobil takılırken next de sadece küçük bir tepki gecikmesine, fps düşüşüne rastladım. Fakat mobil donuyordu.
Link: www.maxicep.com/symbian-3-web-browser-web-tarayicilar/opera-software-opera-mini-next-v7-00-28965-s60v3-s-1-s-3-signed-resmi-turkce-3-608732.html#post4763578
2.Opera Mobil
Büyük sayfaları açmada next kadar hızlı ve başarılı olmasa da ayarlar da mobil-desktop seçeneği ile en uzun süre kullandığım tarayıcı. Aynı zamanda html5 desteğini de bize sunmuş durumda
Next ile tanışana kadar hastasıydım.
Ucweb kadar hızlı olmasa da turbosu iyi iş görüyor.
3.1. Opera mini
hepiniz sevdiği hızlı tarayıcı. Opera next in bazı özellikleri kısarsak mini yi elde ederiz. Büyük sayfaları açarken gerçekten zorlanıyor.
3.2.noss_bar`ın firefoxu
Namı değer modifiye opera mini. Çok güzel bir arayüze kavuşmuş da olsa yine de küçültülmüş ikonları ve mininin yapabildiklerini yapmasıyla mininin altında. Arayüzü önemli derseniz kesinlikle 1 numara.
3.3. Oupeng (opera mini)
Eveet bu da yeni gördüğüm opera. Aslında çok övülmüştü hız felan ama ben çok bir fark bulamadım bildiğimiz opera mini. Hatta eksileri bile var. Örn bazı yerlerde arama çubuğunda falan bilinmeyen simge kutu çıkıyor ve bu da hiç hoş birşey değil .
4.Ucweb
Gördüğüm en hızlı tarayıcı ancak normal sayfalarda bile sayfa düzeni allak bullak oluyor. Çoğu büyük sayfayı ya açamıyor yada açamadan çıkıyor. Hatta flaş öğelerini de göstermiyor.
Ne yazık sadece face de kullanılabilir.
5.1. Mini Browser PLUS 4.0
Bütün tarayıcılar arasında gerek arayüzü, gerek sayfa açma hızı gerekse büyük sayfalardaki yetersizliği ile son sırayı orjinal tarayıcımızla paylaşıyor.
5.2. Kendi tarayıcımız (opera)
Açıklamaya gerek yok minibrowser ile aralarında az fark var.
Evet arkadaşlar karar size kalmış. Umarım bu işlerle uğraşamayan veya kafası karışık olan arkadaşlara yardımcı olmuşumdur. Konuyu sürekli güncel tutmaya çalışacağım. Tarayıcı ile ilgili sorunlarınıza yardım edebilirim.
1. Opera Next
Arkadaşlar operanın mini versiyonunun en son çıkanıdır. Mobilden de stabil ve daha hızlı. Büyük sayfaları takılmadan açabiliyor. Ucwebin açamadığı büyük sayfaları açabiliyor.
Opera mobilin de açtığı büyük sayfalarda mobil takılırken next de sadece küçük bir tepki gecikmesine, fps düşüşüne rastladım. Fakat mobil donuyordu.
Link: www.maxicep.com/symbian-3-web-browser-web-tarayicilar/opera-software-opera-mini-next-v7-00-28965-s60v3-s-1-s-3-signed-resmi-turkce-3-608732.html#post4763578
2.Opera Mobil
Büyük sayfaları açmada next kadar hızlı ve başarılı olmasa da ayarlar da mobil-desktop seçeneği ile en uzun süre kullandığım tarayıcı. Aynı zamanda html5 desteğini de bize sunmuş durumda
Next ile tanışana kadar hastasıydım.
Ucweb kadar hızlı olmasa da turbosu iyi iş görüyor.
3.1. Opera mini
hepiniz sevdiği hızlı tarayıcı. Opera next in bazı özellikleri kısarsak mini yi elde ederiz. Büyük sayfaları açarken gerçekten zorlanıyor.
3.2.noss_bar`ın firefoxu
Namı değer modifiye opera mini. Çok güzel bir arayüze kavuşmuş da olsa yine de küçültülmüş ikonları ve mininin yapabildiklerini yapmasıyla mininin altında. Arayüzü önemli derseniz kesinlikle 1 numara.
3.3. Oupeng (opera mini)
Eveet bu da yeni gördüğüm opera. Aslında çok övülmüştü hız felan ama ben çok bir fark bulamadım bildiğimiz opera mini. Hatta eksileri bile var. Örn bazı yerlerde arama çubuğunda falan bilinmeyen simge kutu çıkıyor ve bu da hiç hoş birşey değil .
4.Ucweb
Gördüğüm en hızlı tarayıcı ancak normal sayfalarda bile sayfa düzeni allak bullak oluyor. Çoğu büyük sayfayı ya açamıyor yada açamadan çıkıyor. Hatta flaş öğelerini de göstermiyor.
Ne yazık sadece face de kullanılabilir.
5.1. Mini Browser PLUS 4.0
Bütün tarayıcılar arasında gerek arayüzü, gerek sayfa açma hızı gerekse büyük sayfalardaki yetersizliği ile son sırayı orjinal tarayıcımızla paylaşıyor.
5.2. Kendi tarayıcımız (opera)
Açıklamaya gerek yok minibrowser ile aralarında az fark var.
Evet arkadaşlar karar size kalmış. Umarım bu işlerle uğraşamayan veya kafası karışık olan arkadaşlara yardımcı olmuşumdur. Konuyu sürekli güncel tutmaya çalışacağım. Tarayıcı ile ilgili sorunlarınıza yardım edebilirim.




