T.C.K v2 Planlarımız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CryuS

CryuS

Üye

Çekirdek kilidi kırılmadıkça imkansız. Geçen gün hackli C5-03 sürümünüde konularım içinden kaldırdım çalışmıyor diye. Yani yapmamız şimdilik imkansız. Yapsak bile telefonlarınız açılmaz yükledikten sonra.
[/QUOTE]

Peki bazı arkadaşlar yapıyor.Ama 3-4 kişi.
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
C6 yapmıyorlar.
 
muzo52

muzo52

Üye
Yardımınız için teşekür ediyorum dün akşam gece yükledim çok kararlı bir sürüm tema konusunda şunu anlatmaktı asıl amacım 2 adet gömülü tema olacaktıki biri normal gri tonlarda biride dışarıda gün şığını kırmak için açık renkli tema şeklindeydi gibi yoksa kendi teması çokta sorun deyil aslında..Ayrıca siz 5800 in dışarıda gün ışığında ekranını çok rahat gördüğünüzü söylemişsiniz peki bendeki 5800 telin ekranını normal hava şartlarında ben niye göremiyorum karanlık oda gibi hemde ışık ayarı sonda olmasına karşın.....ama genede güzel bir sürüm çıkarmış arkadaşımız şimdilik bir hataya rastlamadım denemeye devam ram kullanımda genelde 40--45 stabil ramblow var...şimdi yeni bir tema yükledim adıda (android dhanusaud) orta ton ağırlık iconları güzel kasmada yok gibi ya deneyim bakalım nasıl durcak makinada...saygılar sevgiler herkeze

Yamalarda uygun temalar var demişsiniz acaba tam yeri neresi sayfada bulamadım. teşekkürler
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yamalar konuda mevcut. Diğer yamalara girince C6 temalarını göreceksin. Nasıl yükleneceği de yazıyor.
 
muzo52

muzo52

Üye
Teşekkürler
 
anılbaran

anılbaran

Üye
:hmmm
 
mystiery_

mystiery_

Üye
bir sonraki surumun multitouch desteklemesini bekliyorum
 
symbianlover

symbianlover

Üye
Bekliyoruz Rambo, senin cfwlerini seviyoruz heyecanla bekliyoruz ^^
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre

polemik61

Üye
bence en önemlisi görsellik görselliği samsung wave 525 gibi olan güzel bir tema olabilir bakıyorumda nokia nın temaları hep aynı ama samsung harbiden nokia hem yazılımda hemde görsellikte geçmiş ama sonuç oalrak nookia verdiği sağlamlığı hiç bir cihazda veremiyor
Görsellikte nokia için devir yaratın artık :D
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bence hiç yapmayalım daha iyi olur :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bence en önemlisi görsellik görselliği samsung wave 525 gibi olan güzel bir tema olabilir bakıyorumda nokia nın temaları hep aynı ama samsung harbiden nokia hem yazılımda hemde görsellikte geçmiş ama sonuç oalrak nookia verdiği sağlamlığı hiç bir cihazda veremiyor
Görsellikte nokia için devir yaratın artık :D

Görsel açılardan müthiş temalar mevcut. Onun dışında görselliği sadeleştirip başka bir platforma taşımak bize kalıyor.
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
rambo n97v30 klavesini tr lestiriom.yakinda upload edcem
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kolay gelsin.
 
semihh95

semihh95

Üye
c6 tabanlı olmasının faydaları nelerdir rambo
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
CFW hazırlamak daha kolay olur ve tüm dosyalar sadece Rofs2'de toplandığından performans artışı görülür. Bu pile de yansır.
 
RecepILHAN89

RecepILHAN89

Üye
hadi bakalım rambo_ft.yine güzel bir yazılım yap da tck v1in üzerine yükleyeyim.şu an stil 2 kullanıyorum bir tek c5-03 tuş kilidini ekledim.stabil ve ram 55-59 arası.sadece opera mobile ve opera mini next yüklü..
 

LtB35

Üye
ben de stil 2 kullanıyorum ve ram 48-50 lerde geziyor neden acaba ?
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ben de stil 2 kullanıyorum ve ram 48-50 lerde geziyor neden acaba ?

Telefondan telefona değişiyor diyeceğim artık. Kesin değil RAM aralıkları. Etki eden bir sürü şey var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt