bir sonraki surumun multitouch desteklemesini bekliyorum

bir sonraki surumun multitouch desteklemesini bekliyorum

bence en önemlisi görsellik görselliği samsung wave 525 gibi olan güzel bir tema olabilir bakıyorumda nokia nın temaları hep aynı ama samsung harbiden nokia hem yazılımda hemde görsellikte geçmiş ama sonuç oalrak nookia verdiği sağlamlığı hiç bir cihazda veremiyor
Görsellikte nokia için devir yaratın artık![]()
ben de stil 2 kullanıyorum ve ram 48-50 lerde geziyor neden acaba ?
