Telefonu Şarj Aleti Olarak Kullanma

Sponsorlu Bağlantılar

Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu Şarj Aleti Olarak Kullanma
Arkadaşlar biliyorsunuz ki yalnızlık kötü bir şey ve bu da benim içimde kanayan bir yara. Benim sorunum, şarj aletimin kablosu koptu ve telefonumu şarj edemiyorum. Başka bir telefonu şarj aleti olarak tanımlayıp benim telefonu o telefon üzerinden bluetooth ile şarj edebilir miyim? s60v3 için programı varsa linkini verir misiniz?
 


HakaN-06

HakaN-06

Üye
Ağşam Ağşam güldürdün :d:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Metinn :ehe çakma aykutt şüpheleri üstüne çektin haberin var inşallah :d:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
sizleri çok seviyorum beni hep güldüruyorsunuz :) Allah iyiliğini versin :)
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
aykut olsaydı kopan yeri kendine takmayı dene derdim :d:
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
mantıklı nfcyele oluyomus ;)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
:kop2:
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
:hmmm aslında mümkün, @
joker.lg ne düşünüyorsun olur dimi
:ehe:
:kop2:


---------- Eklendi @ 13:30:05 ---------- Yazıldı @ 13:29:02 ----------

sizleri çok seviyorum beni hep güldüruyorsunuz :) allah iyiliğini versin :)

sen burda mıydın :D hiç şaşırmadım :D


---------- Eklendi @ 13:31:12 ---------- Yazıldı @ 13:30:05 ----------

bende mesaj atmıştım :ehe:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
:hmmm aslında mümkün, @
joker.lg ne düşünüyorsun olur dimi
:ehe:
:kop2:


---------- Eklendi @ 13:30:05 ---------- Yazıldı @ 13:29:02 ----------



sen burda mıydın :D hiç şaşırmadım :D


---------- Eklendi @ 13:31:12 ---------- Yazıldı @ 13:30:05 ----------

bende mesaj atmıştım :ehe:
evet şarj bitişti şu yöntemin linkini verseydiniz tahayi yalnız bırakmazdım :ehe aslında arese söylesek bir sistemle halleder :ehe telefonu prizin yanına koyacağız elektriği çekecek :)


---------- Eklendi @ 16:25:57 ---------- Yazıldı @ 16:25:20 ----------

bitişti değil bitmişti :)
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye

evet şarj bitişti şu yöntemin linkini verseydiniz tahayi yalnız bırakmazdım :ehe aslında arese söylesek bir sistemle halleder :ehe telefonu prizin yanına koyacağız elektriği çekecek :)


---------- Eklendi @ 16:25:57 ---------- Yazıldı @ 16:25:20 ----------

bitişti değil bitmişti :)

:D evet havadan transfer yapabiliriz. 5 metre uzaktan sarj :D arese de link atalım :kop2:


---------- Eklendi @ 19:51:28 ---------- Yazıldı @ 19:51:11 ----------

ares:megafon:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
M. tAHA

M. tAHA

Üye
gelir gelir niye kırsıın bizi :D
 
Captan Ares

Captan Ares

Üye
Geldim kabloyu bağlamayı dene daha mantıklı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: M. tAHA
M. tAHA

M. tAHA

Üye
:D ya olum o zaten imkan dahilinde bize baska seyler lazım. veri transferi olayı :D
 
Captan Ares

Captan Ares

Üye
imkansız gibi gözüküyo ama ben telefonu pilsiz çalıştırmak istiyorum yani sadece kablo ile :D
 
joker.lg

joker.lg

Üye
imkansız gibi gözüküyo ama ben telefonu pilsiz çalıştırmak istiyorum yani sadece kablo ile :D

ya bildiğiniz gibi etraf elektrik telleri vs ile kaynıyor sağında solunda elektrik var ben batarya olmadan direk o enerjiyi nasıl çekebilirım ? Hani bataryasi bozuk birileri olabilir sadece 1 link atın lütfen telefonu kablo ve bataryali kullanmaktan bıktım :) :ehe :kop:
 
Captan Ares

Captan Ares

Üye
kabloların etrafında manyatik alan olduğu doğru sana manyetik alanı telefona doğru çekip elektriğe çevirmen lazım bana imkansız gibi geliyor ama sana 2 tane ince uç şarj ile telefonu birbiriyle şarj edebilirim :D
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
vucudundaki enerjiyi kullanmayı denedın mı :kop2:

---------- Eklendi @ 22:26:46 ---------- Yazıldı @ 22:25:54 ----------

kabloların etrafında manyatik alan olduğu doğru sana manyetik alanı telefona doğru çekip elektriğe çevirmen lazım bana imkansız gibi geliyor ama sana 2 tane ince uç şarj ile telefonu birbiriyle şarj edebilirim :D

sadece bunlarla olmaz :D diyotu atlama


---------- Eklendi @ 22:27:45 ---------- Yazıldı @ 22:26:46 ----------

alternatif akım dıyotla yön kazanır. zaten biliyonda bende bildiğimi göstereyim dedim:islik
 


Üst Alt