Yunkaai
Üye
browserim bozuk.tapatalktan giriyorum.pcye 3 haftadir gecmiyorum.forumda herkes luimayi ovuyor.nedir,neyini seviyolar die azcik tartisalim dedim.benim lugatimde tartisma kavga demek degildir.simdi bu mesaji okuyan uyelerden ricam beni sikayet etsinler.silinsin bu hesap.herhes icin en hayirlisi bu olur. hem bi daha mesaj kasarah meshur olmayada calismam...
