Forumda link nasil koyular? Artyk link koymany becerdim..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Forumda link nasil koyular? Artyk link koymany becerdim..
Arkadaslar forumda konu acyp link nasil koyular. Bir indirme & site linkini vermek istersem ne yapmam gerek! Mesele: maxicep.com/s60v2 uygulamalar/ vs... Taraycym UC Browser 7.8 dili turkce. Yardam...!
 


SHS

SHS

Üye
konu açıp, paylaşacağın şeyin önizlemesini ve açıkmalamasını koyucan, sonra paylaşacağın dosyayı 2shared, qfs.mobi, 4shared gibi bi siteye yükleyip çıkan linki konuya yapıştırcan;)
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
konu açıp, paylaşacağın şeyin önizlemesini ve açıkmalamasını koyucan, sonra paylaşacağın dosyayı 2shared, qfs.mobi, 4shared gibi bi siteye yükleyip çıkan linki konuya yapıştırcan;)

Buna hiç gerek yok opera mini ile gir site içine gir sol üst köşede adres çubuğun dan adres olan bölgeye basılı tut kopyala yapıştır bu kadar
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Denemekde fayda var
 
SHS

SHS

Üye


Buna hiç gerek yok opera mini ile gir site içine gir sol üst köşede adres çubuğun dan adres olan bölgeye basılı tut kopyala yapıştır bu kadar
ben farklı bişey mi dedim:hmmm


---------- Eklendi @ 09:23:23 ---------- Yazıldı @ 09:21:31 ----------

boyle yapsam olurmy? Intop cok iyi program sizde deneyin wda:
tamamda sen denediysen bi önizleme al, konuya ekle, açıklaması yok mu?ne işe yarar gibi..:no:
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
bu kez beceremedim. Sizi yonlendirmek istedigim site sayfasynyn linkini nasil koyabilirin.!
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi

ben farklı bişey mi dedim:hmmm


---------- Eklendi @ 09:23:23 ---------- Yazıldı @ 09:21:31 ----------


tamamda sen denediysen bi önizleme al, konuya ekle, açıklaması yok mu?ne işe yarar gibi..:no:

kardes sen buny nasil yapdyn senin berdigin link dogry benki baska oldy? Senin linkin beninkiden biraz farkly..!?
 
yunus5055

yunus5055

Üye
... Maxicep in adres tanıma sistemi bence yetersiz ... Aynı şeyi bi buraya birde Facebookta yapıştırıyorum .. Orada tanıyor burda tanımıyor ... Http , www vs de koysam yok aga olmayınca olmuyo ... adminler ilgilenirse biraz ..... Belki facenin sistemini maxicepe uyarlayabilirlerse çok iyi olur ...
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Acyklama yokarda yapyldy. ama benin verdigim link deil Serkesin yokarda yazdygy linki deneyin . Owwf bende yapabilsem size coooh guzel uygulamalar verebilerim.
 
SHS

SHS

Üye
kardes sen buny nasil yapdyn senin berdigin link dogry benki baska oldy? Senin linkin beninkiden biraz farkly..!?
şöyleki senin verdiğinde harf boşluğu var, sea rch arasındaki boşluğu sil, normal link olur, kopyala yapıştır yapınca boşluklar oluyor
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Serkes kardes sagbol elin dert gormesin...
 

Fatih.33

Üye
link koymak icin link arasnda bosluk olmicak. Link basina [.u.r.l] ve sonuna [./.u.r.l.] koyun tamamdir (aradaki noktalari silin)
 
korhan06tr

korhan06tr

Üye
Site yöneticilerinden eklenti yapabilme yetkisi isteyebilirsin. Eğer yüklemek istediğin dosyanın boyutu çok fazla ise share sitelerine yüklemen ve link olarak paylaşman gerek. Ama dediğim gibi Yönetici arkadaşlardan eklenti yapabilme yetkisi alman daha mantıklı gibi...
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Site yöneticilerinden eklenti yapabilme yetkisi isteyebilirsin. Eğer yüklemek istediğin dosyanın boyutu çok fazla ise share sitelerine yüklemen ve link olarak paylaşman gerek. Ama dediğim gibi Yönetici arkadaşlardan eklenti yapabilme yetkisi alman daha mantıklı gibi...

tamam Yoneteycilerden eklenti yapybilme yetki isteycem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt