konu açıp, paylaşacağın şeyin önizlemesini ve açıkmalamasını koyucan, sonra paylaşacağın dosyayı 2shared, qfs.mobi, 4shared gibi bi siteye yükleyip çıkan linki konuya yapıştırcan![]()
ben farklı bişey mi dedim
Buna hiç gerek yok opera mini ile gir site içine gir sol üst köşede adres çubuğun dan adres olan bölgeye basılı tut kopyala yapıştır bu kadar

tamamda sen denediysen bi önizleme al, konuya ekle, açıklaması yok mu?ne işe yarar gibi..boyle yapsam olurmy? Intop cok iyi program sizde deneyin wda:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


ben farklı bişey mi dedim
---------- Eklendi @ 09:23:23 ---------- Yazıldı @ 09:21:31 ----------
tamamda sen denediysen bi önizleme al, konuya ekle, açıklaması yok mu?ne işe yarar gibi..![]()
şöyleki senin verdiğinde harf boşluğu var, sea rch arasındaki boşluğu sil, normal link olur, kopyala yapıştır yapınca boşluklar oluyorkardes sen buny nasil yapdyn senin berdigin link dogry benki baska oldy? Senin linkin beninkiden biraz farkly..!?
Site yöneticilerinden eklenti yapabilme yetkisi isteyebilirsin. Eğer yüklemek istediğin dosyanın boyutu çok fazla ise share sitelerine yüklemen ve link olarak paylaşman gerek. Ama dediğim gibi Yönetici arkadaşlardan eklenti yapabilme yetkisi alman daha mantıklı gibi...
tamam Yoneteycilerden eklenti yapybilme yetki isteycem
aynen bulink koymak icin link arasnda bosluk olmicak. Link basina [.u.r.l] ve sonuna [./.u.r.l.] koyun tamamdir (aradaki noktalari silin)

