Gelin bi tartışalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


1 yıldır kullanıyorum bu dediklerin nerde ??? hacı yeme bizi herii boş ver gitsen ne alırsan al... ben ya iOs ve android Os yada tizen yada da Boot to gecko alırım .. Wp ve symbianla felan işim olmaz...

1 milyon kullanıcıya virüs girdiğinden ve mağazaya angry birds space adı altında virüs konduğundan haberin yok tabii
 


Türe

Türe

Üye
Magazadaki arama bolumune angry birds space yaz da gor bakalim kac tane uygulama cikiyo karsina ;) android marketin yarisindan fazlasi bos uygulama ;)
 
Elektr0

Elektr0

Üye


1 milyon kullanıcıya virüs girdiğinden ve mağazaya angry birds space adı altında virüs konduğundan haberin yok tabii

bir flatfrom düşün mesela senin kullandıgın Windows işletim sistemli pc .. senin virüs gibi bir sorunun var demi ? var hakkını yeme şimdi o sistemin ... ben Windows phone nin Artılarını sayarken sen neden android OS un olmayan hayalden yoksun Eksilerini sayıyorsun... Nokıa şuan eskisi gibi degil dostum bunu 50 yaşındaki teknolojiden uzak dedeler amcalar biliyor genelde nokıa düz telefon modelleri içinde çok iyi.. 2 ay boyunca X2 kullandım sürekli kendini kapatıyordu sinirim bozudu video izleyemiyordum video 240p idi...düz s40 modeli yani sizin dediklerinizde bu olmaz tabiki ama adreno 205 gpu ile mali-400 Gpu karşılaştırmak diz üstü gpu ile masa üstünü gpusunu karşılaştırmak gibi oluyor ... Nokıa N serisine 70 ile başladıgında nokıa N78 için çok ugraştım alamadım o zamanlar Nokıa nasıldı ??? symbian vardı programlar felan --- şuan nokıa nasıl 2009 da lider olan Nokıa 2011 yılında pazar payını neden samsuga kaptırdı ? :hmmm -- Lumia serisi felan neden tükiye ye en erken temmuz agustus gibi geliyor --- Türk milletini bence enayi yerine koymak gibi bişi... ilginç olan 4 çekirdekli telefonların zamanında tek çekirdekli nokıaların sırf Wp ile üstünlük saglayacagını düşünende sizsiniz... Android os'u ben yapmadım sadece kullanmakta oldugum bir çok uygulama oyun Vs vs çok seri şekilde telefonumda çalışmakta...ben bu durumda türkiyeden daha hiç bir kimsenin kullanmadıgı lumia 710 mudur nedir onu yada başka modelleri youtube den izleyeler desteklemek istemiyorum...( belli bir zamanı var ) adam belki sizin gibi nokıa fanı tarayıcı karşılaştırmalarında android te 2g ye geçirdi belki telefonu Wifi baglantısını adroid te belki telefon üzerinde bulunan Wifi vericisinden aldı 2g olarak ... gelsin bir yaa önce sonra bu kadar sert bir şekilde konuşuruz gene...
 
Türe

Türe

Üye
Herseyin donanim olmadigini anlamamakta israr eden daha kac kisi var acaba :hmmm
 
aryscat

aryscat

Üye
yıllarca nokia kullanmış biri olarak diyebilirim ki ; facebook tüm siteyi açarken telefon reset atmasın veya kilitlenmesin diye 3 kulhuf bi elham okuyacağıma telefona virüs bulaşsın daha iyi ... Symbian ı yöneten amcalar adam gibi bi flashplayer ve web browser koyamadılar makinaya.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ertuğrul olmayan eksikleri diyorsun sana link verdim daha ne yapayıım bir haber bizim siteden diğeri sdn den.. sana soruyorum o zaman galaxy ace 2 nerden biliyorsun o kadar iyi daha gelmedi veya s3?? Nokia bir zamanlar kraldı şimdi en fazla harem ağası buna itirazım yok zaten benim ama lumia ların başarılı olduğu da ortada siri bile bunu kabul etti takip ettiysen görmüşsündür ;) 4 çekirdekli htc one x htc one s den kötü bunu biliyor musun? Kardeşini geçemiyor.. Senin android dediğin ios çakması sistem cihazları pahalı hale getirmekten başka iş görmez.. Bana sadece şunun cevabını ver samsung android le beraber pazarda lider olduğu halde tizen e neden geçiyor??

---------- Eklendi @ 00:30:15 ---------- Yazıldı @ 00:28:36 ----------

yıllarca nokia kullanmış biri olarak diyebilirim ki ; facebook tüm siteyi açarken telefon reset atmasın veya kilitlenmesin diye 3 kulhuf bi elham okuyacağıma telefona virüs bulaşsın daha iyi ... Symbian ı yöneten amcalar adam gibi bi flashplayer ve web browser koyamadılar makinaya.

bir symbian kullanıcısı olarak sana bu konuda katılıyorum kardeşim malesef symbian çöpe çıktı.. bende tam sitede sorun yaşamıyorum ama video açmama vs bunlar büyük eksiklik buna kimsenin itirazı yok ama flash player artık telefonlarda tarih oluyor adobe destek vermiyicek artık html5 e geçiliyor
 
aryscat

aryscat

Üye
flash tarih olana kadar daha çooook telefon alırız. önemli olan şu an
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Elektr0

Elektr0

Üye
Ertuğrul olmayan eksikleri diyorsun sana link verdim daha ne yapayıım bir haber bizim siteden diğeri sdn den.. sana soruyorum o zaman galaxy ace 2 nerden biliyorsun o kadar iyi daha gelmedi veya s3?? Nokia bir zamanlar kraldı şimdi en fazla harem ağası buna itirazım yok zaten benim ama lumia ların başarılı olduğu da ortada siri bile bunu kabul etti takip ettiysen görmüşsündür ;) 4 çekirdekli htc one x htc one s den kötü bunu biliyor musun? Kardeşini geçemiyor.. Senin android dediğin ios çakması sistem cihazları pahalı hale getirmekten başka iş görmez.. Bana sadece şunun cevabını ver samsung android le beraber pazarda lider olduğu halde tizen e neden geçiyor??

---------- Eklendi @ 00:30:15 ---------- Yazıldı @ 00:28:36 ----------



bir symbian kullanıcısı olarak sana bu konuda katılıyorum kardeşim malesef symbian çöpe çıktı.. bende tam sitede sorun yaşamıyorum ama video açmama vs bunlar büyük eksiklik buna kimsenin itirazı yok ama flash player artık telefonlarda tarih oluyor adobe destek vermiyicek artık html5 e geçiliyor

Adamın Wp li telefonuda var badalı telefonuda var yakında tizenli telefonuda olur boot to geckoluda olur bu işlerde böle yürüyor demkki.. - ee o zaman Nokıa o kadar iyi Wp ile symbian ile neden 2016 ya kadar devam ediyor sen bunun cevabını ver... arkadaşım abim saygı duyuyorum size ama şuan için zararda olan Nokıa LG den bile degersiz gözümde C7 örnek verelim N8 in kamera lensinden neden kullanmadı ... Eğer kullansaydı fiaytı N8 kadar oluyordu ya bir telefona bildigin delik gibi bir özelliksiz sabit focuslu kermera kunulur mu ? oda 8 mpxl 27 yaşında abim var C6-01 kullanıyor bunun aynısı dedim sonra bir projeksiyon jihazından foto çekmesi gerekiyordu çekiyor parazitli çıkıyor. ben de LG kp320 cep telefonumun kamera özelliklerine girdim kamera frekansını artırıp Ev -3 ayarını yapıp fotoyu çektim konuşmadı fotoyuda almadı 3 Mp kemara ozaman al işte benim Nokıa ya sinirim burda başladı...
800 -900 TL civarında telefon yapıyorsun N8 e carl Zeiss lens koyuyorsun Sırf onu kamerası için aldırıyorsun.. C7 C6-01 lar ne yapacak Kp320 kamera özelliklerini geçemeyecek ... gülerim ben buna... :d:
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Boşuna tartışıyorsunuz, sonuçta herkesin kendine ait düşüncesi vardır. Zaten insanın aklının olduğu yerde farklı görüşler mutlaka olur, bu doğamızda var. Benim düşüncem her şey donanımda başlar yazılımda biter. Yazılım konusunda da ios tartışılmaz liderdir. Adamlar marketten sadece 2011 yılında 5 milyar dolar kazanmış. Haklarını vermek lazım..
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
Türe

Türe

Üye
Wp ile 2016 ya kadar devam edecek diye bisey yok nereden cikariyorsun bunu ;)

---------- Eklendi @ 00:42:53 ---------- Yazıldı @ 00:41:51 ----------

Boşuna tartışıyorsunuz, sonuçta herkesin kendine ait düşüncesi vardır. Zaten insanın aklının olduğu yerde farklı görüşler mutlaka olur, bu doğamızda var. Benim düşüncem her şey donanımda başlar yazılımda biter. Yazılım konusunda da ios tartışılmaz liderdir. Adamlar marketten sadece 2011 yılında 5 milyar dolar kazanmış. Haklarını vermek lazım..

+1 ;)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
başlık tartışma olunca konu kopmuş :ehe
 
Elektr0

Elektr0

Üye
silkroad online oynuyorum 5 vs 1 yapıyorlar pvp de bu kadar efor sarfetmedim -- Maxicepde tamaniden Nokıa hakimiyedi var yok yani yüz yüze olsak dayak yerizzz))::box:dayak::korktum:

---------- Eklendi @ 00:47:15 ---------- Yazıldı @ 00:46:03 ----------

Boşuna tartışıyorsunuz, sonuçta herkesin kendine ait düşüncesi vardır. Zaten insanın aklının olduğu yerde farklı görüşler mutlaka olur, bu doğamızda var. Benim düşüncem her şey donanımda başlar yazılımda biter. Yazılım konusunda da ios tartışılmaz liderdir. Adamlar marketten sadece 2011 yılında 5 milyar dolar kazanmış. Haklarını vermek lazım..

Allah'ına kurban appleda sevmem ama adamların hakkını yememek lazım iş yapıyorlar en azından ...
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
silkroad online oynuyorum 5 vs 1 yapıyorlar pvp de bu kadar efor sarfetmedim -- Maxicepde tamaniden Nokıa hakimiyedi var yok yani yüz yüze olsak dayak yerizzz))::box:dayak::korktum:

---------- Eklendi @ 00:47:15 ---------- Yazıldı @ 00:46:03 ----------



Allah'ına kurban appleda sevmem ama adamların hakkını yememek lazım iş yapıyorlar en azından ...

:ehe
 
Türe

Türe

Üye
Evet bazi fanlar var bu inkar edilemez ama bunu herkese mal etmemek lazim ;) yeri geldi androidi de savundum ios u da savundum ;) ya da savunduk diyelim ;)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Adamın Wp li telefonuda var badalı telefonuda var yakında tizenli telefonuda olur boot to geckoluda olur bu işlerde böle yürüyor demkki.. - ee o zaman Nokıa o kadar iyi Wp ile symbian ile neden 2016 ya kadar devam ediyor sen bunun cevabını ver... arkadaşım abim saygı duyuyorum size ama şuan için zararda olan Nokıa LG den bile degersiz gözümde C7 örnek verelim N8 in kamera lensinden neden kullanmadı ... Eğer kullansaydı fiaytı N8 kadar oluyordu ya bir telefona bildigin delik gibi bir özelliksiz sabit focuslu kermera kunulur mu ? oda 8 mpxl 27 yaşında abim var C6-01 kullanıyor bunun aynısı dedim sonra bir projeksiyon jihazından foto çekmesi gerekiyordu çekiyor parazitli çıkıyor. ben de LG kp320 cep telefonumun kamera özelliklerine girdim kamera frekansını artırıp Ev -3 ayarını yapıp fotoyu çektim konuşmadı fotoyuda almadı 3 Mp kemara ozaman al işte benim Nokıa ya sinirim burda başladı...
800 -900 TL civarında telefon yapıyorsun N8 e carl Zeiss lens koyuyorsun Sırf onu kamerası için aldırıyorsun.. C7 C6-01 lar ne yapacak Kp320 kamera özelliklerini geçemeyecek ... gülerim ben buna... :d:

Tizen e geçtikten sonra android cihaz üreteceğini sanmıyorum samsung un.. Nokia symbianı bırakıyor wp yi bırakmıyor... c7 kamera ayarlarında da ev ayarları var yaptığında net çekimler yapabilirsin ama mevzu o değil... iş kamera mevzusu değil çevirme konuyu sen şimdi
 
Elektr0

Elektr0

Üye
ace 2 ye lumia 710 den iyi diyen adamdan ne çıkar sözünü hiç unutmam.... bu savunmak oluyorsa valla güzel bana hakaret gibi geldi :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt