Nokia Lumia S’in hazırlıkları başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia S’in hazırlıkları başladı
Akıllı cep telefonu pazarındaki iddiasını Windows Phone 8 işletim sistemli akıllı cep telefonu modelleriyle birlikte arttırmayı amaçlayan Finlandiya kökenli Nokia firması, bu yılın son çeyreği içerisinde Windows Phone 8 platformuna destek sağlayan yeni akılısıyla birlikte karşımıza çıkmayı amaçlıyor.
İddialara göre bu akıllı cep telefonunun isminin Nokia Lumia S olması beklenilirken, 1.5 GHz frekans hızında çalışan çift çekirdekli Snapdragon S4 işlemcisi, 4.5 inç genişliğindeki 720 x 1280 piksel çözünürlüklü Clearblack HD dokunmatik ekran, 41 MP çözünürlüğündeki kamera, 2 GB kapasitesindeki RAM bellek, 32 GB dahili hafıza ve Bluetooth v4.0 teknolojisi gibi detayları içereceği düşünülüyor
Bu akıllı cep telefonuyla ilgili elimizde henüz resmi bir bilgi bulunmazken, eğer ilerleyen dönemlerde elimize resmi bir bilgi ulaşırsa karşınızda olmak üzere hoşcakalın.



NOkia ilk defa ekran cözünürlügü yüksek bir telefon üretiyor alkışlamak lazım
 


foreverthe

foreverthe

Üye
Resim çok çakma duruyor.
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
maxicep alinti
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Nokia ile ne alaka ekran çözünürlügü sistemle alakalı.
Hem nokia daha 3-4 sene önce bile 360x640 kullanırken kimse laf edemiyodu ekran çözünürlügü konusunda.
Çünkü diger firmalar daha yeni yeni geçtiler yüksek çözünürlügü.Cihaz harika ama biraz sisrilmis gibi wp için 2 gb ram ne demek ya?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia ile ne alaka ekran çözünürlügü sistemle alakalı.
Hem nokia daha 3-4 sene önce bile 360x640 kullanırken kimse laf edemiyodu ekran çözünürlügü konusunda.
Çünkü diger firmalar daha yeni yeni geçtiler yüksek çözünürlügü.Cihaz harika ama biraz sisrilmis gibi wp için 2 gb ram ne demek ya?
Aynen katılıyorum sana.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bu telefon çıkarsa süper olur da 2160p HD video ne demektir yaa 1080p'den fazlasını çekebilen bir cihaz bugüne kadar görmemiştim. Ayrıca usb on the go ve NFC kısa zamanda Lumia'larda da standart olur umarım. NFC şimdilik lazım olmasa da usb on the go gerçekten çok iyi bir teknoloji.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
sallama bir cihaz olmuş iyi consept :)
 
klongs

klongs

Üye
qualcomm s4 2160 p video desteklemiyor sallama yani
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Yahu sadece konsept sakin olun.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
2 gb ram koymazlar 1 ideal
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Tartişma nerdeydi bende bakım :)
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
haydaa şimdi lumia 900 üü beklerken bu olmadı bunumu bekleyecezzz
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
herkes nokia ları topa tutuyor :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
herkes nokia ları topa tutuyor :D

ben kimseyi topa tutmuyorum. Sadece gerçek değil diyorum, bkz: iPhone 5 ve N8-01 konsepti


---------- Eklendi @ 15:06:10 ---------- Yazıldı @ 15:05:44 ----------

her zaman abartılı fikirler olmuştur.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Yil sonunda gelicek olan wp8 li lumia snapdragon s4 dual core 1.7 ghz 1 gb ram 12 mp pureview ve maksimum 4.3" olacaktir bunlardan daha fazla donanim sadece temenni de kalir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt