Samsung Star 2 Sizce Güzel Telefonmu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Star 2 Sizce Güzel Telefonmu ?
Ya Emin değilim , sizce yanlışmı yaptım 560 TL'ye aldık Alalı 1,5 Ay oldu Evshop'tan aldık Sizce Ürünü Başka Ürünle Değiştirme Şansımız Varmı ?
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
dayım kardeşime 90 dolara almış. 560 lira fazla değil mi?


telefon güzel ama 500 lira etmez .
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Değiştirme Olurmu Sence ?
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Naptın yaaaaa 560 tl verilir mi onaa :D o fiyata Nokia 603-C6-01-Samsung Galaxy Gio-Wave M-Wave Y-Sony Ericsson Xperia Mini falan alırdın.
 
  • Beğen
Tepkiler: 61semih ve Amaru Shady

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Lannn Kazıkmı Yedim Ben ! Ulan Sazan gibi atladım tabi o zamanlar ben arayıp sormamıstım hıc telefon arayıp hakkımı arıcam meşgul cıkmazsa :D Değiştirmeleri Lazımdır dimi ? !
 
SheFy

SheFy

Üye
acil degistir eski tel sonucta 300 tl bile zor veririm verdigin parya yazik bence elinden cikar onu
 

by*cambaz

Üye
vatan computerda 300 tl idi en son
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Yarın okuldan geldiğim gibi değiştiriyorum Onun yerine O Parayla Ne Alsam Galaxy Gio gidermi android hem oyun oynamayı fotoğraf cekmeyı severm uygunmu sızce ?
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Yarın okuldan geldiğim gibi değiştiriyorum Onun yerine O Parayla Ne Alsam Galaxy Gio gidermi android hem oyun oynamayı fotoğraf cekmeyı severm uygunmu sızce ?

Gio olabilir, iyiymiş diyorlar. Kullanmak nasip olmadı :)
 

by*cambaz

Üye
gio güzeldir ics rom da var istersen t20 bak
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Herkeze teşekkür ederm beni aydınlattığınız için ilk işim değiştirmek olcak böyle bi hak var dimi müşterilerin ? 1,5 ay oldu daha ?
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
o telefon 300tl diye biliyorum.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Ya Emin değilim , sizce yanlışmı yaptım 560 TL'ye aldık Alalı 1,5 Ay oldu Evshop'tan aldık Sizce Ürünü Başka Ürünle Değiştirme Şansımız Varmı ?

Mağazadan alış veriş yapmaya bu yüzden karşıyım. Adamlar taksit ve peşinat almadı için fiyatlara sağlam bindiriyorlar. 3 sene önce 5800 telefona heves ettim. Piyasada 600 650 lira iken mağaza 900 lira etiketle satış yapıyordu. Bu birde 6 aylık taksitli fiyatı. 6 aya %50 fazla kazandıran başka bir sektör görmedim bu yaşıma kadar.
Ayrıca telefonu sıfır aldınız ve kutusunu siz açıp sim kart taktı iseniz ürün ikinci el olmuştur.
Satıcı firma o ürünü almak zorunda kalmaz. Ancak fazla ödediğiniz parayı talep etme hakkınız doğar. Tüketici hakları mahkemesine ve tüketici derneklerine başvurun.
 
sancaqbey42

sancaqbey42

Üye
samsung s5263 şyş ama o kadar etmez istersen galaxy y modeline bi bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt