dayım kardeşime 90 dolara almış. 560 lira fazla değil mi?
telefon güzel ama 500 lira etmez .
Yarın okuldan geldiğim gibi değiştiriyorum Onun yerine O Parayla Ne Alsam Galaxy Gio gidermi android hem oyun oynamayı fotoğraf cekmeyı severm uygunmu sızce ?
Yarın okuldan geldiğim gibi değiştiriyorum Onun yerine O Parayla Ne Alsam Galaxy Gio gidermi android hem oyun oynamayı fotoğraf cekmeyı severm uygunmu sızce ?

o telefon 300tl diye biliyorum.

daha pahalı
Ya Emin değilim , sizce yanlışmı yaptım 560 TL'ye aldık Alalı 1,5 Ay oldu Evshop'tan aldık Sizce Ürünü Başka Ürünle Değiştirme Şansımız Varmı ?
