CLEMENTINE Çizgi Filmini Hatirlayan Var Mi? Video

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
CLEMENTINE Çizgi Filmini Hatirlayan Var Mi? Video
çooook eskiden çıkardı ve çok severdim korkutucuydu yaşı + 25 olanlar hatırlayacaktır aşağıda clementinin açılışı başlayışı nostalji yapalım biraz

 


researcher

Üye
boyle bi baslıgı ancak ben acabiliriiim...site ahalisi bilir....:( :( :(


:) :) :)
 
mservank

mservank

Üye
iyi de korkunç demişsin pek korkunca benzeiyor açılışı ama benşimyaşım 16 olduğu için hatırlamam imkansız
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
iyi de korkunç demişsin pek korkunca benzeiyor açılışı ama benşimyaşım 16 olduğu için hatırlamam imkansız

16 olduğun için bilmiyorsun abin varsa büyük sorarsan nasıl korkunç olduğunu anlatır ateşten seytanlar falan vardı çocukların peşindeydi acayip birşeydi müziğini çok severdim yok mu yaşı +25 olan kimse hatırlamıyormu maxicep yaş ortalaması 20 nin altında herhal
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
abi sen bunun müziğini mi sevion ya :D
 

worldcild

Üye
walla yas 20 pek yabancı gelemdı ama pekde cıkaramadım yaa hayal meyal dıyım:D
 

omayra

Üye
Hatırladımmm :) Favorim olmasa da severdim.. :)
 

researcher

Üye
biliyorum....omayra en cok kayıp dunyaları severdi.... :) :)
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
bence o zamanların en güzel çizgi filmlerindendi
 

omayra

Üye
biliyorum....omayra en cok kayıp dunyaları severdi.... :) :)

Onu hatırlamıyorum benn :) Ben en çok Sara'yı severdim.. Hani babası Hindistan'da idi, bir okula vermişti onu. Sonra babasından haber alamamıştı da okul müdiresi Bayan Minchen onu hadem eyapmıştı. Kötü kalpli bir kız da vardı. Bebeği vardı Emily.. İşte en çok onu severdim ben.. Sonra da Voltran voltran voltraann, He-man, She-Ra.. İşte böylee.. Kayıp dünyalar nasıl bişeydi ki?
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
evet voltran süperdi işte size voltranın başlangıcı o zamanlara dönelim biraz nostalji yapalım

 

researcher

Üye
Ya omayra hatırlarsın ya....cok da etkiileyici bi muziii vardı...


 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
ben hatırladım bu çizgi filmide eskiler daha birbaşkaydı yaaa
 

omayra

Üye
Şu yuvarlanan garip yaratıkları (karıncayiyene benzeyen) hatırladım.. Ama çizgi filmi net olarak hatırlamıyorumm.. :)
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
şu ikisindende nefret ederdim çocukken, ben tom ve jerry, pembe panter ve peter pan hastasıydım....:ehe
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt