Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
prox link rar ı çıkaartmıyor

rar şifresini doğru yazdığına emin ol, yanlış yazıyor olabilirsin, eğer şifreyi "karikaturizma" olarak (tırnaklar hariç) doğru yazdığına eminsen, indirirken bir hata meydana gelmiş olabilir. Tekrar indirirsen sorun düzelir.
 


emre19999

emre19999

Üye
öncelikle emeğine sağlık.! çok güzel olmuş! bence bu fw'lere temizlenmiş saf ofw eklemek mümkünmü biraz karışık anlattım galiba yani ofw'yi şu gereksiz uygulamalardan arındırıp hiç birşey eklemeden yazılabilirmi mesela myspace oyunlar vs.. bir işe yaramayan okadar çok uygulama var arındırılmış bir bir ofw olsa süper olur diye düşünüyorum. iyi çalışmalar.
 

hasan0692

Üye
yeni sürüm çıkarcakmısın acaba birde bu versiyona galeri modu uygularmısın c6 galeri modu eğer uyarsa
 

ua_mustafa_20

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]usta tema yükleyince bazı ikonlar değişmiyor neden ki ?[/SIZE][/COLOR]
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
yeni sürüm çıkarcakmısın acaba birde bu versiyona galeri modu uygularmısın c6 galeri modu eğer uyarsa

hocam cfw yapımını bıraktım ben. Anca boş zamanım olursa kendime bi cfw yaparım ama gerek görmüyorum bunu kullanıyorum zaten ben de.

[COLOR=""][SIZE=""]usta tema yükleyince bazı ikonlar değişmiyor neden ki ?[/SIZE]

Hocam önceki yorumlarda cevabı var bir kez daha anlatmayayım :)
[/COLOR]
 

ua_mustafa_20

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]anna ikon paketi nerde onu göremedim ?[/SIZE][/COLOR]
 

uluca

Üye
sevgili dostum sana özel mesaj gönderdim ama herhalde okuma fırsatın olmadı .Mümkünse burda kullandığın modları paylaşabilirmisin.gerçekten harika modlar.Gerek batarya gerekse sistem kararlılığı harika.Ben kişisel kullanımım için bir yazılım yapacağım ama senin kullandığından daha kararlı modlar bulamadım.
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
sevgili dostum sana özel mesaj gönderdim ama herhalde okuma fırsatın olmadı .Mümkünse burda kullandığın modları paylaşabilirmisin.gerçekten harika modlar.Gerek batarya gerekse sistem kararlılığı harika.Ben kişisel kullanımım için bir yazılım yapacağım ama senin kullandığından daha kararlı modlar bulamadım.

Hocam ben de Rambo_FT nin paylaştığı modları kullanmıştım. Şu an cfw ile ilgili herşeyi bilgisayarımdan silmiş bulunmaktayım. Gereksiz sistem modlamalarından uzak durdum sadece, yok efendim 666 mhz işlemciymiş aşırı fps miş falan bunları hiç uygulamadığım için sistem kararlılığını koruyor. Sana da tavsiyem fazla mod atmaman. Elimde malesef yok. Sana kolay gelsin Rambo ya sor sen yine de bir.
 

ali_63kal

Üye
uzun zamandr girmiyordum işler yoğun hadi bakalm kolay gelsin
 
Accort

Accort

Üye
kardeş
ProXpress v3.1 Final'i çıktığı günden beri kullanıyorum her şeyi süper ram 55 in altına düşmedi hız süper yanlız son bir kaç gündür fotograflara girip açmak istiyorum menüye atıyor neden olabilir şimdiden teşekür ederim :oke:

telefonu yan çevirdiğim zaman resimler açılıyor
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
kardeş
ProXpress v3.1 Final'i çıktığı günden beri kullanıyorum her şeyi süper ram 55 in altına düşmedi hız süper yanlız son bir kaç gündür fotograflara girip açmak istiyorum menüye atıyor neden olabilir şimdiden teşekür ederim :oke:

telefonu yan çevirdiğim zaman resimler açılıyor

Hocam bende aynen kullanmaktayım ancak böyle bir hatayla daha önce hiç karşılaşmadım :) yüklediğin bir programdan ötürü olabilir. Çare bulamazsan Hard formatı atıver kesin çözüm :)

Yorum için teşekkür ederim iyi günler.
 
Accort

Accort

Üye
:tşk:
 

alpercabuk

Üye
n97 rm-505 ile uyumlumudur bu fw
 

ua_mustafa_20

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]


onun yöntemini buldum evet değişebilen ikon yapmayı düşünüyorum :)


---------- Eklendi @ 20:02:40 ---------- Yazıldı @ 20:01:25 ----------


malesef... sadece 5800 için

Yöntemi bunda da yapabiliyor muyuz ? Ilacı varsa versen :-)[/SIZE][/COLOR]
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]

Yöntemi bunda da yapabiliyor muyuz ? Ilacı varsa versen :-)[/SIZE]

menü düzen txtlerini tek tek düzenlemek gerek kopyala yapıştırlık bir durum değil. Uğraştırıcı biraz
[/COLOR]
 


Üst Alt