Bizede "Where's My Water?" Oyunu çıkarmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
Bizede "Where's My Water?" Oyunu çıkarmı ?
Arkadaşlar Cut The Rope Kadar zevkli bir oyun bizede çıkarmı bu oyun? :(
 


doctorrr

doctorrr

Üye
oyuna baktım zetolab ın heralde buda :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
çıkar büyük ihtimal
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
inş çıkar ya hd sağlam oyunlar çıkmıyor bali böyle bağımlı oyunlar çıksn :(
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
:DSanmıyorum.Hayır:kop:Boşverin artık ya.Dalganıza bakın...:kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
belli olmaz zetolab ınsa çıkabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
sonerrap

sonerrap

Üye
benim tek istedigim oyun şuan için asphalt 7 daha sadece s3de var ama android ve iosa garanti gelicek zaten gameloft nokiayı unutmadıysa gelir gelmezse unuttu demekdir :D
 
larten123

larten123

Üye
en cok ıstedıgım oyunlardan bırı arkımın ıphoneunda var cok ıstıyoruum
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
inşallah Gameloft ta bizi sallamazsa oyun moyun yalan olur
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
cut the rope geldi inş buda gelir.
 
sonerrap

sonerrap

Üye
Ne diyim,inşallah gelir...Ama zaten unuttu ki..:DÖrn;Gangstar...

808 sürülüyor piyasaya nokia satılmasını istiyosa gene n8i piyasada sürdügü zamanlardaki gibi gamelofta bi 5-6 tane oyun cıkarttırır gibime geliyo
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
808 sürülüyor piyasaya nokia satılmasını istiyosa gene n8i piyasada sürdügü zamanlardaki gibi gamelofta bi 5-6 tane oyun cıkarttırır gibime geliyo

onları da 1.nesiller açmayabilir tintin de olduğu gibi
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
[video=youtube;UnFFWnwOohk]http://www.youtube.com/watch?v=UnFFWnwOohk[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
güzel oyunmuş eğlenceli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt