hünkarım umidimizi ekmeğimize katık ediyoruz...amma fakir edebiyatı yaptım hehhh...Sanmıyorum.Hayır
Boşverin artık ya.Dalganıza bakın...
![]()

hünkarım umidimizi ekmeğimize katık ediyoruz...amma fakir edebiyatı yaptım hehhh...![]()

sağol yaAfiyet olsun![]()

en cok ıstedıgım oyunlardan bırı arkımın ıphoneunda var cok ıstıyoruum
benim tek istedigim oyun şuan için asphalt 7 daha sadece s3de var ama android ve iosa garanti gelicek zaten gameloft nokiayı unutmadıysa gelir gelmezse unuttu demekdir![]()
Örn;Gangstar...Ne diyim,inşallah gelir...Ama zaten unuttu ki..Örn;Gangstar...
808 sürülüyor piyasaya nokia satılmasını istiyosa gene n8i piyasada sürdügü zamanlardaki gibi gamelofta bi 5-6 tane oyun cıkarttırır gibime geliyo
onları da 1.nesiller açmayabilir tintin de olduğu gibi

