Belle ye Virüs girdi. Virüsün adı :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Belle ye Virüs girdi. Virüsün adı :)
Arkadaşlar okuldaki pc ye telefonu takayım dedim bu virüs girdi ve hafıza kartını ve depo hafızasını kullanılamaz hale getirdi. Biçimlendirmekten başka çarem kalmadı. :) Bu virüse Dikkat ediniz. :)


 


DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
daha önce bilmiyorum kaç kez konu açıldığını... yine de teşekkürler.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
Benim telefona da geçen gün virüs girdi ama ben bu kadar sevinmemiştim ve konu da açmamıştım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: farukbekl

faruk26kuraf

Üye
her bilgisayara takmıcan arkadaş kendı bılgısayarından baska mecbur kalmadıkça
 
Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Üzelecek birşey yok. Çünkü Teldeki bilgilerin yedeği var. Dikkat edin diye açtım konuyu :) Ayrıca ben 2 3 aydır forumdayım sık sık giriyorum bu konuyu daha önce hiç görmedim
 
pRime.

pRime.

Üye
o bir bilgisayar virüsü, symbian'ı etkilemez :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: _ardaa
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
teşekkürler bilgilendirme için
 
candost38tr

candost38tr

Üye
bılgısayardakı vırusler telefonu etkılemez ve telefona kurulan vırus programlarıda bana gore gereksız telefonu yormaktan baska bır ıse yaramaz
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
evet bana da oldu herşey .exe oldu
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
Telefona virüs programı kurmak gerçekten çok gereksiz..

bu arada benim başıma gelen bi virüsu paylaşıyim virüsun adını bilmiyorum ama 500 600 gb'lik dosya oluşuyor her hangi bir şekilde silme taşıma ad değiştirme işlemi yapılamıyor kurtulmanın tek çaresi gerekli dosyalarınızın yedeğini alın ve hafıza kartı veya depo hafızanızi biçimlendirin.
 
Mert045

Mert045

Üye
Aynısı banada oldu dosyalar exe olmuş gibi görünüyor ama olmuyor dikkat edin. Gizli dosyaları göster derseniz tüm bilgileriniz geliyor yedekleyin ve format atın
 
SilentOne

SilentOne

Üye
scrip vürüsünü nasıl bulaştırdın ya helalin var olede bir belleğe bulaşmaz o vürüs ya
 
Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Hafıza kartına ve Depo Hafızasına bulaştı.Herşey arkadaşların dediği gibi .exe olmuştu ne telde ne pc de açılmıyordu dosyalar. Sisteme bulaşmadı ama dediğim yerleri pert etti :) Avast la temizleyince telefonun hafızasında ne müziklerim nede resimlerim kalmıştı. Allahtan yedeğim vardı :)

scrip vürüsünü nasıl bulaştırdın ya helalin var olede bir belleğe bulaşmaz o vürüs ya

Usb belliğimi kaybettim. Okulda sunum yapacaktım. Bende mecbur powerpointi telefonun içine atıp götürdüm. Okul pcsine takınca pert :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Aynen symbianı etkilemez Nokia önlemini almıştı.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
androidlerde spyware gibisinden bişi varmış sistemde yalnız :aha:

---------- Eklendi @ 22:29:43 ---------- Yazıldı @ 22:28:42 ----------

Arkadaşlar Hafıza kartına ve Depo Hafızasına bulaştı.Herşey arkadaşların dediği gibi .exe olmuştu ne telde ne pc de açılmıyordu dosyalar. Sisteme bulaşmadı ama dediğim yerleri pert etti :) Avast la temizleyince telefonun hafızasında ne müziklerim nede resimlerim kalmıştı. Allahtan yedeğim vardı :)



Usb belliğimi kaybettim. Okulda sunum yapacaktım. Bende mecbur powerpointi telefonun içine atıp götürdüm. Okul pcsine takınca pert :D
10 tm cisin dimi :ehe
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
android veri toplayıp google a gönderiyor googleda bu verilerle kullanıcılara direk tıklayacakları reklamlar sunmaya çalışıyor böylece de para kazanıyor
 
Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
okitox

okitox

Üye
arkadaşlar herşeyi .exe şekline çeviren bu tür bi virüsle karşılaştığınız zaman klasör seçeneklerinden gizli dosyaları göster ve onun biraz altındaki korunan işletim sistemi dosyalarını göster'i seçerseniz. exe olan klasörleriniz aşağıda gizli olarak çıkar virüssüz halde. kopyala yapıştır yaparak dosyalarınızı kurtarabilirsiniz....
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Sefer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt