o bir bilgisayar virüsü, symbian'ı etkilemez![]()
Avast la temizleyince telefonun hafızasında ne müziklerim nede resimlerim kalmıştı. Allahtan yedeğim vardı 
scrip vürüsünü nasıl bulaştırdın ya helalin var olede bir belleğe bulaşmaz o vürüs ya

Aynen symbianı etkilemez Nokia önlemini almıştı.

10 tm cisin dimiArkadaşlar Hafıza kartına ve Depo Hafızasına bulaştı.Herşey arkadaşların dediği gibi .exe olmuştu ne telde ne pc de açılmıyordu dosyalar. Sisteme bulaşmadı ama dediğim yerleri pert ettiAvast la temizleyince telefonun hafızasında ne müziklerim nede resimlerim kalmıştı. Allahtan yedeğim vardı
Usb belliğimi kaybettim. Okulda sunum yapacaktım. Bende mecbur powerpointi telefonun içine atıp götürdüm. Okul pcsine takınca pert![]()

Yok fazla uçtun ortaokul 3 teyim=)androidlerde spyware gibisinden bişi varmış sistemde yalnız
---------- Eklendi @ 22:29:43 ---------- Yazıldı @ 22:28:42 ----------
10 tm cisin dimi![]()
